Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorEllen skriver: Ja nu går jeg altså bare og veeeenter på at fødselen skal begynde! I går fik jeg lavet en hindeløsning hos jormoderen. Min livmormund var helt moden og 2-3 cm åben.. Jeg fik nogle plukveer i går, men ellers skete det ikke mere. Nu har slimproppen gået! Nogle erfaringer med hvor lang tid det tager fra slimproppen går til man er i aktiv fødsel?
Ja nu går jeg altså bare og veeeenter på at fødselen skal begynde! I går fik jeg lavet en hindeløsning hos jormoderen. Min livmormund var helt moden og 2-3 cm åben.. Jeg fik nogle plukveer i går, men ellers skete det ikke mere. Nu har slimproppen gået! Nogle erfaringer med hvor lang tid det tager fra slimproppen går til man er i aktiv fødsel?
Min slimprop gik 39+2 og jeg fødte 39+3
God fødsel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorEllen skriver: Tak for dit svar Så kan jeg jo håbe på veer i morgen Begynder virkelig at blive utålmodig......... Men jeg ved godt at slimproppen kan gå lææænge før og flere gange inden man føder. Jeg smører på et nyt lag med tålmodighed
Tak for dit svar Så kan jeg jo håbe på veer i morgen Begynder virkelig at blive utålmodig......... Men jeg ved godt at slimproppen kan gå lææænge før og flere gange inden man føder. Jeg smører på et nyt lag med tålmodighed
Jeg 'er for at veerne snart melder sig - og puster en masse vestøv i din retning, nu hvor jeg er færdig med at bruge det
Der kan desværre godt gå lidt tid.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128