Må lige ud med det her, og høre hvad i siger til det..
Og om i har gode råd til, hvordan jeg siger fra på en god måde.
Min søster har en søn på 2 år, som hun tit vil have passet. Han er meget krævende. (Men dejlig)
Jeg er på barsel, og før det sygemeldt med begyndende bl. Er i uge 34.
Hun vil så tit have jeg skal køre hen til hende (en halv time i bil) og passe ham, fordi hun tit har dobbeltvagter.
Det er meget besværligt for mig, så skal jeg tidligt op og køre kæresten på job (det er egentlig hans bil, den er dyr og han er meget øm overfor den, og kan mærke det irriterer ham jeg skal ræse sådan rundt), hvilket er en halv time i modsat retning, så halvanden*2 timers kørsel for det.
Og når hendes bil skal til rep spørger hun om jeg kan køre hende hjem derfra, og det er altså i samme by! Så tag dog bussen!
Ærligt så orker jeg ikke at passe barn og/eller at køre land og rige rundt, og det koster jo også slid og brændstof!
Det er som om alle glemmer jeg er gravid, bare fordi min mave ikke er voldsomt stor..
Håber virkelig ikke det bliver sådan når den lille kommer. Det vil hun sikkert også kræve.
Jeg skal selvfølgelig lære at sige fra, men hvordan? Jeg er så dårlig til det, og vil jo også gerne hjælpe. Men orker det ikke mere nu.

Hjælp! Hvad synes i? Er det fair jeg ikke gider, eller er det tarveligt?