Anbefal god vinterstøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

Laulund87

Maria får Angulus vinterstøvler og Skofus termostøvler.

Termostøvlerne er til børnehavebrug og Angulus støvlerne er til hjemme, små ture, til og fra børnehave.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

dollygirl

Kender i eller har i gode erfaringer af velvro fra Ecco core tex ?

Anmeld

18. september 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Helt klart Ecco vintersko. Køber dem hvert år, (sidste år blev jeg nød til at købe 2 da hans fod ligepludselig voksede en størrelse ! )

Anmeld

18. september 2013

dollygirl

Aisha skriver:

Helt klart Ecco vintersko. Køber dem hvert år, (sidste år blev jeg nød til at købe 2 da hans fod ligepludselig voksede en størrelse ! )

Okay men hvilke Ecco ? Der er så mange?

Anmeld

19. september 2013

mor88

dollygirl skriver:

Det skal være en der er vandtæt og varm.

Har i gode erfaringer ?

Har købt Ecco vinterstøvler, de hedder Ecco Snowride, og er suuper lækre og min datter elsker at tage dem på  Selv om det ikke er koldt nok endnu, 

her er link til støvlerne: Ecco Snowride

udover det har jeg købt nogle lidt lettere vintersko, også med Gore-tex, også fra Ecco og også med indvendig for 

De hedder Ecco Biom infants, og kunne også fås i drengefarver, linket er her

Det er altså lidt svært at finde ud af hvilke sko er de rigtige, held og lykke med skojagten 

Anmeld

19. september 2013

SHERO

Min søn har haft superfit de sidste to år.. de sidder rigtig godt på hans fødder holder sig varmede og tørre...

Anmeld

19. september 2013

Kløver

Vi bruger enten Skofus eller Ecco, min søn havde Skofus sidste år, i år har min datter fået Skofus og min søn et par Ecco

Anmeld

19. september 2013

Vik

Vi har altid brugt Ecco ( sidste år startede vi dog med Skofus, men allerede efter kort tid var de utætte, så vi fik dem byttet til Ecco). I år fandt jeg et super tilbud på Superfit ( med goretex lige som Ecco) og de de hel våde og kolde dage prøver vi Kamik

Anmeld

19. september 2013

dollygirl

Vik skriver:

Vi har altid brugt Ecco ( sidste år startede vi dog med Skofus, men allerede efter kort tid var de utætte, så vi fik dem byttet til Ecco). I år fandt jeg et super tilbud på Superfit ( med goretex lige som Ecco) og de de hel våde og kolde dage prøver vi Kamik

men skal man have vinterstøvler og termostøvler ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.