Anbefal god vinterstøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.157 visninger
18 svar
5 synes godt om
17. september 2013

dollygirl

Det skal være en der er vandtæt og varm.

Har i gode erfaringer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

IT-nørd

dollygirl skriver:

Har i gode erfaringer ?

Angulus Tex. De er dyre, men det er de eneste støvler som holder min piges fødder varme selv når det er meget koldt. De er vsndtætte men skal have læderfedt for at forblive lækre og bløde. 

Anmeld

17. september 2013

B&J

vores dreng har skofus støvlerne de er vandtætte og hans fødder er varme hele tiden..

+ de koster kun 350kr så hvis de dør hen af vinteren jamen så kan vi købe et nyt par men sidste år holdte de hele vinteren selv om han bruge dem i over 6mdr

http://www.skoringen.dk/produkter/47516-boern/2523-skofus---sort-komb/#.UjiOG23U-00

Anmeld

17. september 2013

IT-nørd

B&J skriver:

vores dreng har skofus støvlerne de er vandtætte og hans fødder er varme hele tiden..

+ de koster kun 350kr så hvis de dør hen af vinteren jamen så kan vi købe et nyt par men sidste år holdte de hele vinteren selv om han bruge dem i over 6mdr

http://www.skoringen.dk/produkter/47516-boern/2523-skofus---sort-komb/#.UjiOG23U-00

Termostøvler skal helst ikke bruges som eneste støvler. De er vandtætte, men syntetiske og sidder slet ikke godt som rigtige støvler. Fødder kan svede i dem fordi de ikke er åndbare og fugtige fødder = kolde fødder. 

Jeg ville ikke bryde mig om at gå i plastik støvler, men det er smagssag

mine børn har aldrig haft termo støvler og klarede sig med et par lædersvler, enten Angulus eller Bisgaard, begge med 100 % uld foer

Anmeld

17. september 2013

L&V

Vi bruger kun Ecco men det kommer jo an på hvordan barnets fod er.. En bred fod i et par ecco dur ik lidt lige som en smal fod og angalus heller ik er super

Anmeld

17. september 2013

B&J

IT-nørd skriver:

Termostøvler skal helst ikke bruges som eneste støvler. De er vandtætte, men syntetiske og sidder slet ikke godt som rigtige støvler. Fødder kan svede i dem fordi de ikke er åndbare og fugtige fødder = kolde fødder. 

Jeg ville ikke bryde mig om at gå i plastik støvler, men det er smagssag

mine børn har aldrig haft termo støvler og klarede sig med et par lædersvler, enten Angulus eller Bisgaard, begge med 100 % uld foer

det døjer vi slet ikke med daniel har ikke svedige støvler på og de er super gode syntes jeg

men ja det er jo hvad man kan lig og hvad man ikke kan lig vi er alle forskellige og godt der er noget til alle smage

Anmeld

17. september 2013

Sara.

Månsson skriver:

Vi bruger kun Ecco men det kommer jo an på hvordan barnets fod er.. En bred fod i et par ecco dur ik lidt lige som en smal fod og angalus heller ik er super

det kommer an på hvor barnets fod er bred

Min datters fod er rigtig bred nede ved tæerne, og der sidder ecco faktisk bedst (af alle de forskellige vi har prøvet gennem hendes snart 6 år).

Til TS. Vi bruger ecco samt termostøvler. Ecco til de klde dage og små ture, termostøvler til de dage det hele bare er vådt og sjappet.

Anmeld

17. september 2013

Tip!

Ecco støvler..  

Min søn har aldrig haft andre mærker i vinterstøvler og de er intet mindre end fantastiske  Min søn har også en smal fod, så de sidder bare perfekt på ham. 

Jeg fandt en model fra sidste år, gav kun 400 kr for dem.. Det er billigt for Ecco støvler.. 

Anmeld

17. september 2013

ESV

dollygirl skriver:

Har i gode erfaringer ?

Altså jeg ender ofte med at købe Bisgaard eller Angulus. Nu havde jeg så en rigtig dårlig oplevelse med Angulus sidste sommer så dem har jeg ikke købt siden men har i år haft købt overgangssko, sandaler og vinterstøvler til min datter fra Bisgaard.

Anmeld

17. september 2013

K&S

Månsson skriver:

Ecco laver både en bred og en smal model 

Til TS: Anton har kun haft Ecco støvler, dem har vi været super tilfredse med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.