Problemer med jobbet pga min graviditet,lidt hjælp tak.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2013

l.kjoeller

Hold da op en kold chef.  Kan  umuligt forestille mig det er dig i køkkenet der ødelægger stemningen. Jeg ville tage ham på ordet og sygmelde mig for jeg ville ikke gå og have det dårligt over at gøre det bedste jeg kunne under omstændighederne.  Han burde være glad for du passer dit job. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

l.kjoeller

Mor til Ella skriver:

Er man en kold skid fordi man skal have en arbejdsplads til at fungere?

Fordi han giver en gravid medarbejder dårlig samvittighed og skylden får dårlig stemning blandt pædagogerne når hun befinder sig i køkkenet. Lyder som om der er andre problemer der er årsag til den dårlige stemning.  

Anmeld

18. september 2013

lycly

Jeg kan godt lidt forstå din chef. Det kan virkelig være øv at komme på arbejde og så skulle se på en der bare på ingen måde gør noget godt for stemningen. Det er virkelig deprimerende at arbejde sammen med en der går rundt og er sur og tvær. Og så er jeg helt med på at man har det elendigt pga graviditet, det havde jeg også, men det skal altså ikke gå ud over kollegerne og stemningen.

Anmeld

19. september 2013

Mor til Ella

Mor11 skriver:

Næ, men hvis man ikk kan tage en lidt pænere snak om den slags, er man. Og så synes jeg det lyder vildt at én køkkenansat i en hel institution kan trække ALLE andre ned.? Og hvordan kan man bede folk om at "ændre sig" når de står i en midlertidig lidt træls situation?? Kunne forstå det hvis hun var dårlig altid og generelt, men for filan, hun er gravid, det bliver nok bedre inden så længe. 

Vi aner jo ikke hvordan det er blevet påtalt

Og jo en person kan trække stemningen på en arbejdsplads ned, der skal naturligvis tages hensyn, men begrænset.

Og en midlertidig sygemelding er da oplagt ved kvalme m.m

Anmeld

19. september 2013

Mor til Ella

l.kjoeller skriver:

Fordi han giver en gravid medarbejder dårlig samvittighed og skylden får dårlig stemning blandt pædagogerne når hun befinder sig i køkkenet. Lyder som om der er andre problemer der er årsag til den dårlige stemning.  

Igen vi aner intet om hvordan det er sagt.

Og hvis han ikke synes hun laver det stykke arbejde han betaler for, passer hun jo ikke sit arbejde i hans øjne. (Sige ikke hun ikke passer sit arbejde)

Jeg er arbejdsgiver og ser det selvfølgelig også fra den vinkel, MEN jeg har også været gravid, og ved hvilke gener der kan medfølge, var selv deltids sygemeldt i en periode, hvilket var helt optimalt for alle

Anmeld

19. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mor til Ella skriver:

Vi aner jo ikke hvordan det er blevet påtalt

Og jo en person kan trække stemningen på en arbejdsplads ned, der skal naturligvis tages hensyn, men begrænset.

Og en midlertidig sygemelding er da oplagt ved kvalme m.m

Ej, men når ts skriver at det var som at få en spand koldt vand i hovedet og at der blev sagt "hvis du ikke ændre dig.......", så lyder det i mine ører ikke som en særlig god samtale. 

og jeg er nok bare ikke enig i at én kan trække resten af personalet ned. Men det er måske bare mig. Jeg foretrækker at støtte og hjælpe mine kollegaer hvis de er nede/dårlige, fremfor at lade mig påvirke negativt.  

Anmeld

19. september 2013

l.kjoeller

Mor til Ella skriver:

Igen vi aner intet om hvordan det er sagt.

Og hvis han ikke synes hun laver det stykke arbejde han betaler for, passer hun jo ikke sit arbejde i hans øjne. (Sige ikke hun ikke passer sit arbejde)

Jeg er arbejdsgiver og ser det selvfølgelig også fra den vinkel, MEN jeg har også været gravid, og ved hvilke gener der kan medfølge, var selv deltids sygemeldt i en periode, hvilket var helt optimalt for alle

Har stadig svært ved at tro hun trækker pædagigenrbe med ned inde fra køkkenet af. Var noget andet hvis hun var blandt børnene og dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.