sagen er den jeg er gravid,og dertil følger jo graviditets gener med nogen mere end hos andre.
jeg har kvalme 24 timer i døgnet og bækkensmerter,og når man så ligger de to ting sammen ja så ser man nok ikke så glad ud i ansigtet 
jeg arbejder i en børnehave som eneansvarlig i køkkenet og jeg elsker at være der,og de er meget glade for mig.
sagen er nu den at idag siger min chef til mig at pga jeg er så dårlig og har smerter mm, det er begyndt at påvirke alle mine kollegaer (altså pædagogerne) og de er i dårligt humør,det er sket efter jeg er blevet gravid.
de er jo super tilfreds med min arbejdsindsats,men min chef siger så at han ikke kan have det påvirker hans medarbejder...
øøøhhhhh....jeg er gravid det skal jeg vel ik bøde for,det må man vel godt blive!?,ja jeg er dårlig det følger med,,,og nu kan min chef så ikke have det og siger så"HVIS JEG IKKE ÆNDRE MIG" SÅ MÅ JEG SYGEMELDE MIG!
jeg knokler trods jeg har det skidt og lige nu føler jeg bar jeg får smidt en kold spand vand i hovedet.
hva filen sker der
hvad skal jeg dog gøre..??
sidder bar oger så ked af det,og tænker jamen når så sygemelder jeg mig vel bar i de næste 7 måneder øhhh eller hvad ??
håber i vil komme med nogen råd 
hilsen charlotte
Anmeld