Anonym skriver:
Åh gud hvor har jeg lyst til at løbe skrigende bort fra det hele! Manden er SÅ irriterende!
Han har nu gået hjemme i noget tid og jeg får SPAT.. Han laver INTET!! Jeg arbejder 6 timer om dagen og har en del transport..
Og har kun fri hver anden weekend.. Men stadig laver han INTET:.
Så i dag. Vi har gået og små snerret af hinanden hele dagen.. Det bliver så bedre, og han er rigtig sød og handler ind osv..
MEN!! Jeg HADER bøf! Altså alm. dansk tør hakkebøf.. Og vi skal ha burger.. Og han har købt OKSEKØD dertil!! Vi PLEJER at købe de der færdig bøffer fordi det er det eneste jeg kan li.. Blev totalt prinsessefornærmet og hev noget chokolade ud af køleskabet og det er så min aftensmad.. Totalt bagatel men ARRGGHH!!!!
HVORFOR høre han ikke efter!!!!!???? Har sagt EN MILLION gange at jeg HADER hakkebøf...!!!
( og nu er det ikke kun hakkebøffen der irritere mig, men bare alt lige pt. tror jeg.. Men lige den gjorde mig tosset)
Puuhh luft.. Det var dejligt...
Anonyme svar tilladt hvis i andre får lyst til at brokke jer over kæresten/manden you name it..
Kender det kun aaalt for godt 
Nogle dage går alting bare en på nerverne, og så topper manden altid lige med at være uforstående 
Det bare om at få luft og så fortæl ham dine frustrationer.
Så plejer det som regel at blive nogenlunde igen.
Det gør det i hvert fald her når jeg har haft en super dårlig dag.

Anmeld