Jeg er så træt af ham at jeg kunne skrige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen hvis du er så sikker der slet ikke er noget glat jamen så er det jo super godt, men så skal du jo finde ud af om du vil blive ved med at lege mor i forholdet eller om du kan få ham igang

Aner ikke hvad jeg skal gøre for at få ham til at lave noget.. For han kan sagtens brokke sig over hvis JEG ikke laver noget herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Vi havde også en periode herhjemme hvor manden ikke lavede noget som helst, jeg begyndte at sige ting som "skat ude i vores køkken, der ved siden af køleskabet, der har vi en smart maskine der gør tingene rent hvis man bare lige sætter dem ned i, har du prøvet den?" Eller "ude på vores badeværelset, det er det rum for enden af gangen med et toilet i, der står en vasketøjskurv og den kan man ligge sit beskidte tøj ned i og faktisk så har vi også sådan et rum i kælderen hvor man kan vaske tøjet, det er bare så smart!"
Sagde det altid med et glimt i øjet og herhjemme hjalp det faktisk rigtig meget

Tvivler på at det ville hjælpe her

Anmeld

17. september 2013

B&J

Anonym skriver:

Aner ikke hvad jeg skal gøre for at få ham til at lave noget.. For han kan sagtens brokke sig over hvis JEG ikke laver noget herhjemme

så kan være du skal fortælle ham du ikke gider mere nu! punktum snakke med store ord og hvis det bliver ved så må du jo flytte

Anmeld

17. september 2013

Swerg

Jeg kan ikke se noget vildt problem i dette ...

og det med at han ikke laver noget, vil jeg ikke blande mig i.. Håber at det bliver bedre

Anmeld

17. september 2013

Kløver

Ih lyder trels
Har du snakket med ham om det, måske i kunne lave madplan hvor i er enige om maden, og en liste med opgaver fordelt til jer hver

Anmeld

17. september 2013

Michella2

Anonym skriver:

Åh gud hvor har jeg lyst til at løbe skrigende bort fra det hele! Manden er SÅ irriterende!
Han har nu gået hjemme i noget tid og jeg får SPAT.. Han laver INTET!! Jeg arbejder 6 timer om dagen og har en del transport..
Og har kun fri hver anden weekend.. Men stadig laver han INTET:.
Så i dag. Vi har gået og små snerret af hinanden hele dagen.. Det bliver så bedre, og han er rigtig sød og handler ind osv..
MEN!! Jeg HADER bøf! Altså alm. dansk tør hakkebøf.. Og vi skal ha burger.. Og han har købt OKSEKØD dertil!! Vi PLEJER at købe de der færdig bøffer fordi det er det eneste jeg kan li.. Blev totalt prinsessefornærmet og hev noget chokolade ud af køleskabet og det er så min aftensmad.. Totalt bagatel men ARRGGHH!!!!
HVORFOR høre han ikke efter!!!!!???? Har sagt EN MILLION gange at jeg HADER hakkebøf...!!!

( og nu er det ikke kun hakkebøffen der irritere mig, men bare alt lige pt. tror jeg.. Men lige den gjorde mig tosset)

Puuhh luft.. Det var dejligt...

Anonyme svar tilladt hvis i andre får lyst til at brokke jer over kæresten/manden you name it..

Kender det kun aaalt for godt 

Nogle dage går alting bare en på nerverne, og så topper manden altid lige med at være uforstående 

Det bare om at få luft og så fortæl ham dine frustrationer.

Så plejer det som regel at blive nogenlunde igen.

Det gør det i hvert fald her når jeg har haft en super dårlig dag.

Anmeld

17. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Åh gud hvor har jeg lyst til at løbe skrigende bort fra det hele! Manden er SÅ irriterende!
Han har nu gået hjemme i noget tid og jeg får SPAT.. Han laver INTET!! Jeg arbejder 6 timer om dagen og har en del transport..
Og har kun fri hver anden weekend.. Men stadig laver han INTET:.
Så i dag. Vi har gået og små snerret af hinanden hele dagen.. Det bliver så bedre, og han er rigtig sød og handler ind osv..
MEN!! Jeg HADER bøf! Altså alm. dansk tør hakkebøf.. Og vi skal ha burger.. Og han har købt OKSEKØD dertil!! Vi PLEJER at købe de der færdig bøffer fordi det er det eneste jeg kan li.. Blev totalt prinsessefornærmet og hev noget chokolade ud af køleskabet og det er så min aftensmad.. Totalt bagatel men ARRGGHH!!!!
HVORFOR høre han ikke efter!!!!!???? Har sagt EN MILLION gange at jeg HADER hakkebøf...!!!

( og nu er det ikke kun hakkebøffen der irritere mig, men bare alt lige pt. tror jeg.. Men lige den gjorde mig tosset)

Puuhh luft.. Det var dejligt...

Anonyme svar tilladt hvis i andre får lyst til at brokke jer over kæresten/manden you name it..

Hm - når han så kommer op i gear og gør noget på SIN måde, tilmed den hjemmelavede, "ordentlige" måde - så bliver du fornærmet og fratager ham al lyst til at gøre noget selvstændigt igen. Det er næppe vejen frem. 

Jeg siger ikke, at det er ok, han intet gør - langt fra. Men du fremmer ikke hans vilje til at komme i omdrejninger ved at sige "Duer ikke". 

Anmeld

18. september 2013

Mor til Majbørn

Monski skriver:

Vi havde også en periode herhjemme hvor manden ikke lavede noget som helst, jeg begyndte at sige ting som "skat ude i vores køkken, der ved siden af køleskabet, der har vi en smart maskine der gør tingene rent hvis man bare lige sætter dem ned i, har du prøvet den?" Eller "ude på vores badeværelset, det er det rum for enden af gangen med et toilet i, der står en vasketøjskurv og den kan man ligge sit beskidte tøj ned i og faktisk så har vi også sådan et rum i kælderen hvor man kan vaske tøjet, det er bare så smart!"
Sagde det altid med et glimt i øjet og herhjemme hjalp det faktisk rigtig meget

Jep - samme fremgangsmåde virkede her - jeg fortalte (DYBT chokeret) at vores krus og tallerkener selv var begyndt at hoppe ud af opvaskemaskinen efter min mand (naturligvis!!) havde sat dem i.

Konklusionen måtte jo nødvendigvis være at købe nye krus/glas/tallerkener, hvis ikk de eksisterende opførte sig ordentligt! Og det der Mega Mussel er jo suuuuperflot

... vores service opfører sig nu væsentlig bedre, ligesom vasketøjet selv finder vej ud til vasketøjskurven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.