Jeg er så træt af ham at jeg kunne skrige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.428 visninger
17 svar
16 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. september 2013

Anonym trådstarter

Åh gud hvor har jeg lyst til at løbe skrigende bort fra det hele! Manden er SÅ irriterende!
Han har nu gået hjemme i noget tid og jeg får SPAT.. Han laver INTET!! Jeg arbejder 6 timer om dagen og har en del transport..
Og har kun fri hver anden weekend.. Men stadig laver han INTET:.
Så i dag. Vi har gået og små snerret af hinanden hele dagen.. Det bliver så bedre, og han er rigtig sød og handler ind osv..
MEN!! Jeg HADER bøf! Altså alm. dansk tør hakkebøf.. Og vi skal ha burger.. Og han har købt OKSEKØD dertil!! Vi PLEJER at købe de der færdig bøffer fordi det er det eneste jeg kan li.. Blev totalt prinsessefornærmet og hev noget chokolade ud af køleskabet og det er så min aftensmad.. Totalt bagatel men ARRGGHH!!!!
HVORFOR høre han ikke efter!!!!!???? Har sagt EN MILLION gange at jeg HADER hakkebøf...!!!

( og nu er det ikke kun hakkebøffen der irritere mig, men bare alt lige pt. tror jeg.. Men lige den gjorde mig tosset)

Puuhh luft.. Det var dejligt...

Anonyme svar tilladt hvis i andre får lyst til at brokke jer over kæresten/manden you name it..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

B&J

Må jeg spørge hvorfor du er sammen med ham????

ja det er træls han ikke laver en skid der hjemme men har du prøvet at skrive en seddel over hvad han skal??? og inde for rimelig grænser

har du tænk på om han har en deperation??

og undskyld du blev så tøsefornærmet at du åd chokolade til aftensmad ja så syntes jeg da heller ikke du kan gøre det være hvorfor ikke spise en rugbrød???

måske havde han lyst til at spise en alm bøf hvis i laver den inde i ovnen med sølvpapir omkring bliver de dejlige saftige og ikke tør og kedelig men hvis du viste i skulle have burger hvorfor så ikke skrive en indkøbsliste

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Må jeg spørge hvorfor du er sammen med ham????

- Jeg elsker ham? Men det gør ham ikke mindre irriterende  

ja det er træls han ikke laver en skid der hjemme men har du prøvet at skrive en seddel over hvad han skal??? og inde for rimelig grænser

- Jeps lavet sedler, skrevet sms osv osv.. Intet hjælper.. Og vil nu ikke mene at han bliver overbebyrdet ved f.eks. at tømme og fylde opvaskemaskinen.. 

har du tænk på om han har en deperation??

- Det har han haft og det har han ikke mere. 

og undskyld du blev så tøsefornærmet at du åd chokolade til aftensmad ja så syntes jeg da heller ikke du kan gøre det være hvorfor ikke spise en rugbrød???

- Fordi det er det eneste vi lige har.. Skal have handlet ordenlig ind i weekenden når jeg har fri. 

måske havde han lyst til at spise en alm bøf hvis i laver den inde i ovnen med sølvpapir omkring bliver de dejlige saftige og ikke tør og kedelig men hvis du viste i skulle have burger hvorfor så ikke skrive en indkøbsliste

- Fordi jeg har sagt en million gange mindst at jeg hader bøf og vi får aldrig bøf.. Og har immervæk kendt manden i 4 år, så regnede da med at han vidste det.. 

Svare lige i citatet

Anmeld

17. september 2013

B&J

Anonym skriver:

Svare lige i citatet

jamen er det ikke sådan i et forhold man har gode dag og trælse dage men sur pga en bøf ja måske tænker jeg sådan men så måtte ud jo ha handlet eller snakket om hvad i skal have at spise til en hel uge også glemte han desværre lige du ikke kan lig bøf...

du siger han ikke tager skade af at fylde og tømme opvaskemaskine og han glemmer ting det lyder måske som den deperation er på vej tilbage   hvis den ikke er der

for om i har været sammen i 15år hvis hjernen ikke er med ja så glemmer man desværre

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen er det ikke sådan i et forhold man har gode dag og trælse dage men sur pga en bøf ja måske tænker jeg sådan men så måtte ud jo ha handlet eller snakket om hvad i skal have at spise til en hel uge også glemte han desværre lige du ikke kan lig bøf...

du siger han ikke tager skade af at fylde og tømme opvaskemaskine og han glemmer ting det lyder måske som den deperation er på vej tilbage   hvis den ikke er der

for om i har været sammen i 15år hvis hjernen ikke er med ja så glemmer man desværre

Skal på arbejde igen snart så havde ikke tid til at handle. Derfor irritere det mig at han bare ikke kan gøre det rigtigt første gang...... Og er ret sikker på at han glemmer det med vilje... For hvis jeg er igang med at rydde op og spørger om han lige vil hjælpe, så ''forsvinder'' han.. Enten ud på wc'et eller helt udenfor

Anmeld

17. september 2013

B&J

Anonym skriver:

Skal på arbejde igen snart så havde ikke tid til at handle. Derfor irritere det mig at han bare ikke kan gøre det rigtigt første gang...... Og er ret sikker på at han glemmer det med vilje... For hvis jeg er igang med at rydde op og spørger om han lige vil hjælpe, så ''forsvinder'' han.. Enten ud på wc'et eller helt udenfor

jamen hvad så hvis han ikke orker det???

for hvis man har en deperation igen så bare at tæne opvaske maskinen ryde op osv kan være som et hel dags job.....

og slet ikke nemt når du er så sur og svær og irreterret over det

jeg vil snakke med ham om det for at vise man holder af ham evt få ham til en læge så han kan blive undersøgt igen

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen hvad så hvis han ikke orker det???

for hvis man har en deperation igen så bare at tæne opvaske maskinen ryde op osv kan være som et hel dags job.....

og slet ikke nemt når du er så sur og svær og irreterret over det

jeg vil snakke med ham om det for at vise man holder af ham evt få ham til en læge så han kan blive undersøgt igen

Han orker sjovt nok alt muligt andet.. Men de ''sure'' tjanser gider han ikke.. Og han er slet ikke som dengang han havde en depression.. Der var han MEGET sur HELE tiden. et er han ikke nu..

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Han orker sjovt nok alt muligt andet.. Men de ''sure'' tjanser gider han ikke.. Og han er slet ikke som dengang han havde en depression.. Der var han MEGET sur HELE tiden. et er han ikke nu..

Der sneg sig lige en smiley ind..

Anmeld

17. september 2013

B&J

Anonym skriver:

jamen hvis du er så sikker der slet ikke er noget glat jamen så er det jo super godt, men så skal du jo finde ud af om du vil blive ved med at lege mor i forholdet eller om du kan få ham igang

Anmeld

17. september 2013

Monski

Anonym skriver:

Åh gud hvor har jeg lyst til at løbe skrigende bort fra det hele! Manden er SÅ irriterende!
Han har nu gået hjemme i noget tid og jeg får SPAT.. Han laver INTET!! Jeg arbejder 6 timer om dagen og har en del transport..
Og har kun fri hver anden weekend.. Men stadig laver han INTET:.
Så i dag. Vi har gået og små snerret af hinanden hele dagen.. Det bliver så bedre, og han er rigtig sød og handler ind osv..
MEN!! Jeg HADER bøf! Altså alm. dansk tør hakkebøf.. Og vi skal ha burger.. Og han har købt OKSEKØD dertil!! Vi PLEJER at købe de der færdig bøffer fordi det er det eneste jeg kan li.. Blev totalt prinsessefornærmet og hev noget chokolade ud af køleskabet og det er så min aftensmad.. Totalt bagatel men ARRGGHH!!!!
HVORFOR høre han ikke efter!!!!!???? Har sagt EN MILLION gange at jeg HADER hakkebøf...!!!

( og nu er det ikke kun hakkebøffen der irritere mig, men bare alt lige pt. tror jeg.. Men lige den gjorde mig tosset)

Puuhh luft.. Det var dejligt...

Anonyme svar tilladt hvis i andre får lyst til at brokke jer over kæresten/manden you name it..

Vi havde også en periode herhjemme hvor manden ikke lavede noget som helst, jeg begyndte at sige ting som "skat ude i vores køkken, der ved siden af køleskabet, der har vi en smart maskine der gør tingene rent hvis man bare lige sætter dem ned i, har du prøvet den?" Eller "ude på vores badeværelset, det er det rum for enden af gangen med et toilet i, der står en vasketøjskurv og den kan man ligge sit beskidte tøj ned i og faktisk så har vi også sådan et rum i kælderen hvor man kan vaske tøjet, det er bare så smart!"
Sagde det altid med et glimt i øjet og herhjemme hjalp det faktisk rigtig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.