1. iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Vi fik at vide at så ofte sætter 2 æg sig ikke fast og 3, det er yderst sjældent ved iui trillinger kommer ofte når der er to æg og det ene deler sig til tveæggede tvillinger
Men i kan snakke med dem om risici og synes i de er for høje kan man lige inden inseminationen få "punkteret" de æg der er for meget

Jeg har også bivirkninger af pergotime, har småkvalme, svimmel, træt, brystspændinger og menslignende smerter og mit humør behøver jeg slet ikke nævne, ligner nok en blanding af de her, 78% af tiden

Vi er selv igang og har fået pergotime 5 dage og fostimon i 3 dage, og skal insemineres fredag på cd17 blev scannet i går på cd 13 havde jeg tyk god slimhinde, 2 Superæg på 15 mm og 2 "halve"( ikke så gode som de 2 andre) på 13/14 mm

Du er velkommen til at skrive hvis du har lyst, brug for snak eller spørgsmål

lyder som om min symptomer er meget normalt har ikke været så meget sur men grædt Meget. Bare den en dag da kæresten spurgt om jeg ville have ris eller pasta

Sys godt nok jeg er ved at være nervøs 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

Kløver

Anonym skriver:

lyder som om min symptomer er meget normalt har ikke været så meget sur men grædt Meget. Bare den en dag da kæresten spurgt om jeg ville have ris eller pasta

Sys godt nok jeg er ved at være nervøs 

Er det selve inseminationen du er nervøs for? Det gør slet ikke ondt, vil næsten sige scanninger gør "ondt" i forhold til, jeg mærker det slet ikke og er hurtigt overstået

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Er det selve inseminationen du er nervøs for? Det gør slet ikke ondt, vil næsten sige scanninger gør "ondt" i forhold til, jeg mærker det slet ikke og er hurtigt overstået

Har lige været afsted og min æg er stadig kun 10mm skal der op igen lørdag og er de ikke blevet bedre stopper de behandlingen 

Anmeld

18. september 2013

gædde/gitte

et-ønske skriver:

Sådan virker pergotime også på mig stakkels mine omgivelser!!

ha ha ha ha
ja jeg advarer folk og siger undskyld på forhånd

men det er sgu et problem når man går på arbejde, hvor man ligesom skal være sød ved folk.....

Anmeld

18. september 2013

Kløver

Anonym skriver:

Har lige været afsted og min æg er stadig kun 10mm skal der op igen lørdag og er de ikke blevet bedre stopper de behandlingen 

Øv hvor er jeg ked af at høre

Hvad dag er du på i cyklus og hvad har du fået

krydser og håber det ser meget bedre ud på lørdag

Anmeld

18. september 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

BARE ROLIG!

jeg havde engang en på 11 som 2 dage efter var 18!

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Øv hvor er jeg ked af at høre

Hvad dag er du på i cyklus og hvad har du fået

krydser og håber det ser meget bedre ud på lørdag

Jeg er på cd 14 plejer og få mens på 28-30 dagen

jeg har fået 50mg pergotime på cd 3,5,7

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

BARE ROLIG!

jeg havde engang en på 11 som 2 dage efter var 18!

Hun sagde bare det ikke så godt ud. Havde 3 æg i højre side i søndags men kun 1 dag 

Anmeld

18. september 2013

et-ønske

Anonym skriver:

Jeg var til scanning en mandag - ikke et eneste æg - fredag var der et på 15 mm - men det var godt nok på puregon. Jeg danner kun cyster af pergotime....

Anmeld

18. september 2013

Kløver

Anonym skriver:

Jeg er på cd 14 plejer og få mens på 28-30 dagen

jeg har fået 50mg pergotime på cd 3,5,7

Har du før fået højere dosis pergotime siden du har skulle tage hver anden dag
Håber på god scanning lørdag og ellers kan det være du bliver sat op i dosis til næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.