1. iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.270 visninger
21 svar
5 synes godt om
17. september 2013

Anonym trådstarter

Vi skal snart igennem første IUI forsøg 

jeg har taget pergotime på 3,5,7 cyklus dag allerede fra første dag jeg tog 1 pille har jeg ingen energi haft kan jeg gøre noget ved det ? 

jeg var på klinikken i søndags D. 15/09 Cyklus dag 11 jeg har 3 follikler i højre side på 10mm. de sagde i søndags at man max må have de 3 follikler. Inseminere de mig stadig hvis de 3 follikler følges ad tænker bare der er stor sandsynlighed for trillinger. Eller er der noget jeg helt har misforstået. 

Skal have ovitrella sprøjte når folliklerne er 18-20 mm

Sys bare der er så mange tanker og er virkelig blevet en tude prinsesse  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

esioul

jeg har taget pergotime på 3,5,7 cyklus dag allerede fra første dag jeg tog 1 pille har jeg ingen energi haft kan jeg gøre noget ved det ? 

jeg var på klinikken i søndags D. 15/09 Cyklus dag 11 jeg har 3 follikler i højre side på 10mm. de sagde i søndags at man max må have de 3 follikler. Inseminere de mig stadig hvis de 3 follikler følges ad tænker bare der er stor sandsynlighed for trillinger. Eller er der noget jeg helt har misforstået. 

Jeg har ikke haft bivirkninger af pergotime.

De ser helt der er 1-2 æg, og 3 er max. Jeg tror nu de inseminerer selvom der er 3 med fin størrelse.

Der er ikke stor risiko for trillinger, men chancen er forøget.

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg har ikke haft bivirkninger af pergotime.

De ser helt der er 1-2 æg, og 3 er max. Jeg tror nu de inseminerer selvom der er 3 med fin størrelse.

Der er ikke stor risiko for trillinger, men chancen er forøget.

Tak for svar

Anmeld

17. september 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

pergotime giver mig hovedepine, træthed og nogen gange svimmelhed..... derud over er jeg blevet oppustet- tyndhåret-bebumset- skide arrig og kan få vildt kvalme

Det svinger meget

men jo de inseminere dig ... men så er der jo større chance for 2-3 bebser.

er der andet du vil vide så skriver du bare i privaten til esiuol eller jeg - vi elsker at snakke

Anmeld

17. september 2013

esioul

gædde/gitte skriver:

pergotime giver mig hovedepine, træthed og nogen gange svimmelhed..... derud over er jeg blevet oppustet- tyndhåret-bebumset- skide arrig og kan få vildt kvalme

Det svinger meget

er der andet du vil vide så skriver du bare i privaten til esiuol eller jeg - vi elsker at snakke

Det gør vi ja

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

Det svinger meget

Tak. Har ingen veninder så dejligt og logge på baby. Hvor i søde tøser gider og svare

Anmeld

17. september 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Tak. Har ingen veninder så dejligt og logge på baby. Hvor i søde tøser gider og svare

selvfølgelig gider vi det

Jeg har fået enormt meget hjælp herinde (1 iui i januar... har lige haft 6... eller 7 forsøg...bom bom ) Så rart at give lidt igen

baby.dk er fyldt med dejlige damer

Anmeld

17. september 2013

et-ønske

gædde/gitte skriver:

Det svinger meget

Sådan virker pergotime også på mig stakkels mine omgivelser!!

Anmeld

17. september 2013

Kløver

Vi fik at vide at så ofte sætter 2 æg sig ikke fast og 3, det er yderst sjældent ved iui trillinger kommer ofte når der er to æg og det ene deler sig til tveæggede tvillinger
Men i kan snakke med dem om risici og synes i de er for høje kan man lige inden inseminationen få "punkteret" de æg der er for meget

Jeg har også bivirkninger af pergotime, har småkvalme, svimmel, træt, brystspændinger og menslignende smerter og mit humør behøver jeg slet ikke nævne, ligner nok en blanding af de her, 78% af tiden

Vi er selv igang og har fået pergotime 5 dage og fostimon i 3 dage, og skal insemineres fredag på cd17 blev scannet i går på cd 13 havde jeg tyk god slimhinde, 2 Superæg på 15 mm og 2 "halve"( ikke så gode som de 2 andre) på 13/14 mm

Du er velkommen til at skrive hvis du har lyst, brug for snak eller spørgsmål

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Sådan virker pergotime også på mig stakkels mine omgivelser!!

Ja min kæreste har heldigvis taget det pænt og sagt jeg bare kan ligge på sofaen hele dagen også laver han mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.