hej alle.
det er sådan at jeg har søgt ind på PAU med start i JAnuar. jeg har også søgt ind på grundforløbet, og kan selvfølgelig ikke vide hvilken jeg bliver optaget på og om jeg overhovedet bliver optaget. MEN. hvis nu vi antager at jeg bliver optaget på PAU 

Hvordan er det så med barsel? vi er i fertilitets behandling pga min pco og deraf manglende ægløsning, så hvis og hvornår der er bid ved vi jo ikke... så vidt jeg har forstået og læst mig frem til, så får man elevløn under PAU, og man bliver ansat i kommunen.... er det så overhovedet muligt at tage 1 års barsel, og så fotsætte bagefter?
kommer jeg ind på grundforløbet bare, så er et jo su, så der vil jeg jo kunne få su klip (ikk?) . hvis jeg når at blive gravid altså... og så forstsætte efter barsel?
alternativt er at min mand måske bliver nødt til at tage barslen? han er pt på kontanthjælp og i arbejds prøvning, og er godt på vej til en revalidering... så hvad søren ville han kunne få hvis han tog barslen, og ville det være muligt overhovedet??
Anmeld