Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Forstår dig godt, ville selv synes det var tidligt Kan presset handle om at ens barsel stopper når man har fået plads i dagpleje eller vs medmindre der er en særlig aftale ?
Forstår dig godt, ville selv synes det var tidligt Kan presset handle om at ens barsel stopper når man har fået plads i dagpleje eller vs medmindre der er en særlig aftale ?
Det er ikke det jeg tænker på ihvert falde, det er mere at jeg måske ikke vil opleve han kravler forste gang og sådan..
Anonym skriver: Det er ikke det jeg tænker på ihvert falde, det er mere at jeg måske ikke vil opleve han kravler forste gang og sådan..
Anonym skriver: Har snakket med dagplejemoren nu og har sagt at den lille forst begynder efter efterårsferiren men at vi tager nogle dage hvor jeg kommer ned tidligere for at de kan lege sammen dernede mens jeg er der og så begynder han bagefter. Det var dejlig at få overstået og dagplejemor forstod mig godt
Har snakket med dagplejemoren nu og har sagt at den lille forst begynder efter efterårsferiren men at vi tager nogle dage hvor jeg kommer ned tidligere for at de kan lege sammen dernede mens jeg er der og så begynder han bagefter.
Det var dejlig at få overstået og dagplejemor forstod mig godt
Kanon... Så gik alt super godt alligevel. Nogen gange skal man tage tyren ved hornene
Anonym skriver: Men tror du ikke de vil synes jeg er dybt mærkelige og måske blive sur over at jeg holder pladsen, selvom den lille ikke er der? Og tak for
Men tror du ikke de vil synes jeg er dybt mærkelige og måske blive sur over at jeg holder pladsen, selvom den lille ikke er der?
Og tak for
Vær ligeglad med hvad andre tænker... "Step it up", stå inde for dig selv og din datter... 7 måneder er i min verden alt for tidligt så kan dælme godt forstå digBehold hende hjemme hvis muligheden er der.. Den frihed du vil få (som folk nævner) kan blive overskygget af dårlig samvittighed over du har afleveret hende. Nyd hende istedet den sidste tid hun stadig er baby..før andre kommer til og overtager pasningen
Godt du fik snakket med hende om det. jeg tænker nemlig, at du skal gøre det, der passer bedst for dig og barnet - og så er min anden tanke, du betaler jo for pladsen, så du holder den jo ikke bare...
Det må dagplejemoderen bare tage som en god ting, at hun nogle dage har mere tid til de andre børn, dit barn skal nok få sine timer i "pasningssystemet", så nyd at du kan være hjemme med dit barn en gang i mellem... Det er nemlig dejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128