Han kan jo mærke det :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2013

Muhmi

Undskyld men jeg tror simpelthen ikke på at der er nogle forældrer der ikke råber af deres barn en gang imellem... 

Du skal altså ikke lade dig gå på af den kommentar, du er ikke en dårlig forældre fordi du snakker højt til dit barn... Hvis du gør det hele tiden så kunne man måske snakke om det, men de forstår jo heller ikke alvoren hvis man altid siger "Nej neej, lille Peter, man må altså ikke spytte så bliver mor ked af det" Nogle gange må det bare blive til "Ved du hvad Peter, nu har sagt det til dig 20 gange, NU STOPPER DU ALTSÅ!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Undskyld men jeg tror simpelthen ikke på at der er nogle forældrer der ikke råber af deres barn en gang imellem... 

Du skal altså ikke lade dig gå på af den kommentar, du er ikke en dårlig forældre fordi du snakker højt til dit barn... Hvis du gør det hele tiden så kunne man måske snakke om det, men de forstår jo heller ikke alvoren hvis man altid siger "Nej neej, lille Peter, man må altså ikke spytte så bliver mor ked af det" Nogle gange må det bare blive til "Ved du hvad Peter, nu har sagt det til dig 20 gange, NU STOPPER DU ALTSÅ!"

Mange tak (: 

Jeg råber ikke dagligt af min dreng, men engang imellem bliver der snakket højt til ham ;/ 

Anmeld

18. september 2013

Muhmi

Mange tak (: 

Jeg råber ikke dagligt af min dreng, men engang imellem bliver der snakket højt til ham ;/ 

Og det skal man sgu nogle gange, jeg har aldrig oplevet magen til selektiv hørelse siden Silas kom i trods-alderen...  Det er til at blive sindsyg af...  Men heldigvis er man jo rigtig gode venner det meste af tiden, men selv de bedste venner bliver jo uvenner engang imellem

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Og det skal man sgu nogle gange, jeg har aldrig oplevet magen til selektiv hørelse siden Silas kom i trods-alderen...  Det er til at blive sindsyg af...  Men heldigvis er man jo rigtig gode venner det meste af tiden, men selv de bedste venner bliver jo uvenner engang imellem

Det er nemtlig sandt (: 

Takker (: 

til dig også (: 

Anmeld

18. september 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Det er nemtlig sandt (: 

Takker (: 

til dig også (: 

Anmeld

18. september 2013

Mumto3

Der er et gammelt ordsprog der siger:

Jeg var ekspert i børneopdragelse, -før jeg blev mor!

Det er så nemt at stå udefra og have meninger om hvad der er rigtig og forkert, men når man står midt i det, er det noget helt andet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.