Han kan jo mærke det :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
15 svar
17 synes godt om
16. september 2013

Anonym trådstarter

Hej alle på baby (: 

Jeg har en sød dreng på 3 år, han er virkelig en nem dreng og det har han altid vært, men så er vi flyttet i lejlighed og han er kommet i den alder hvor han gerne vil bestemme så jeg bliver tit nød til at sige til ham på en pæn måde at det er mig der bestemmer, så var der en aften hvor han virkelig blev ved hele eftermiddagen og der var ingen ting jeg kunne gøre rigtig følte jeg, han slog og spyttede og sådan var det en hel eftermiddag, så fik jeg nok og kom til at råbe af ham og det gør man ikke overfor sit barn det ved jeg godt, men bagefter fik vi snakket om tingene og jeg sagde undskyld fortalte ham at jeg elsker ham og vi får hygget inden sengetid..

I det jeg tror jeg skal slappe af banker det på min dør det er så min nabo der skælder mig ud og fortæller mig at jeg er en dårlig mor når jeg råber af mit barn, århh tænker jeg dig som ingen børn har luk nu munden og pas dit eget liv :/ 

Men det sidder bare i en og har gjordt det lige siden at jeg fik af vide at jeg er en dårlig mor :/ 

Andre der har prøvet det samme eller noget lignede ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

MorTil4<3

Anonym skriver:

Hej alle på baby (: 

Jeg har en sød dreng på 3 år, han er virkelig en nem dreng og det har han altid vært, men så er vi flyttet i lejlighed og han er kommet i den alder hvor han gerne vil bestemme så jeg bliver tit nød til at sige til ham på en pæn måde at det er mig der bestemmer, så var der en aften hvor han virkelig blev ved hele eftermiddagen og der var ingen ting jeg kunne gøre rigtig følte jeg, han slog og spyttede og sådan var det en hel eftermiddag, så fik jeg nok og kom til at råbe af ham og det gør man ikke overfor sit barn det ved jeg godt, men bagefter fik vi snakket om tingene og jeg sagde undskyld fortalte ham at jeg elsker ham og vi får hygget inden sengetid..

I det jeg tror jeg skal slappe af banker det på min dør det er så min nabo der skælder mig ud og fortæller mig at jeg er en dårlig mor når jeg råber af mit barn, århh tænker jeg dig som ingen børn har luk nu munden og pas dit eget liv :/ 

Men det sidder bare i en og har gjordt det lige siden at jeg fik af vide at jeg er en dårlig mor :/ 

ejj helt ærligt

hop op og ned igen og glem det

den forældre der ikke har råbt højt bare en gang af sit barn må være stum
det er umuligt at gennemgå et helt liv med sine børn uden at få snakket lidt for højt

sååå din nabo skal bare lukke sylten og du skal glemme det

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

ejj helt ærligt

hop op og ned igen og glem det

den forældre der ikke har råbt højt bare en gang af sit barn må være stum
det er umuligt at gennemgå et helt liv med sine børn uden at få snakket lidt for højt

sååå din nabo skal bare lukke sylten og du skal glemme det

Tak skal du have (: 

Men problemet er bare jeg er nem og knæk og det er fordi jeg ikke har haft en nem barndom så det er svært for min hjerne og blive overbevist om at jeg endeligt er en god mor..

Men det kan han jo mærke at jeg er blevet noget usikker..

Naboen har heller ikke selv børn, spurgte hende og der sagde hun nej, så fik hun svaret at så kan hun slet ikke udtale sig om hvordan det er at have barn/børn 24 timer i døgnet..

Anmeld

17. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

ja klog på andres vejene ka man da altid være! Hop op og fald ned på det!! Vh stine

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

ja klog på andres vejene ka man da altid være! Hop op og fald ned på det!! Vh stine

Takker (: 

Ja det kan man jo nemt :/ 

Anmeld

17. september 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg kan da love dig for at jeg havde hævet stemmen, hvis min 3 årige havde spyttet på mig!!!

Jeg ved godt vi skal være så forbandede pædagogiske i 2013, men jeg kan jo så også undre mig over så mange børn virker mere og mere uopdragne.

Din nabo burde passe sig selv, medmindre hun ofte hørte dig råbe og dermed blev bekymret for dit barn.

Du er ikke en dårlig mor fordi du trækker en grænse!

Anmeld

17. september 2013

MorDk

Herhjemme hæver vi altså stemmen med mellemrum. Sådan er det og det tager han ikke skade af. Jeg kan ikke stå og sige tingene stille og roligt når han sparker lillesøster, spytter, eller bliver ved at gøre samme ting. SÅ falder hammeren altså! Og... SÅ er det NOK!

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

Takker for jeres svar (: 

Anmeld

18. september 2013

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Hej alle på baby (: 

Hold da helt op - spyttede han? Så havde jeg godt nok også markeret mig!

Op i r.... med din nabo, især hvis ikk hun/han selv har børn...

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

Mor til Majbørn skriver:

Hold da helt op - spyttede han? Så havde jeg godt nok også markeret mig!

Op i r.... med din nabo, især hvis ikk hun/han selv har børn...

Ja han har lært et eller andet sted at det åbenbart er i orden at spytte og slå når man bliver sur, har sagt det i børnehaven og de smiler bare og siger ja de lære noget her over, men du skal huske det er dig der bestemmer, ja det er jeg sku godt klar over..

Tror ikke børnehaven har den vilde styr på hvad børnene gør ude på legepladsen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.