Toilet papir ved bleskift??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Ja det foretrækker vi også og eftersom hun sagde vi hverken skulle have vådservietter eller skumklude med gik vi ud fra at hun enten havde vådservietter eller en balje med vand og så skumklude til! 

Men det var ikke tilfældet! Fremover medbringer vi vores egne vådservietter og så må hun skifte hende med dem.., Det andet der går jo ikke... 

Jeg havde gjordt det samme....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Pigent

Anonym skriver:

Vi var i forgårs nede får at hente vores datter. Da vi kommer ind af døren, springer hun op i armene på os af glæde og vi kan lyn hurtigt lugte at den ble skal skal skiftes! Dagplejeren ligger hende op på pusle bordet, og begynder at skifte hende. 

Og der ser vi så, at hun bruger sådan en omgang ru, tør og billigt toilet papir til lige at tørre lort væk med, og derefter en tør skumklud til at tørre efter??? Altså så forstår jeg da bedre at hun tit er rød ved numsen!! Hun har altid haft tildens til at blive rød, men det der er da helt galt??

Vi har før spurgt om vi skulle medbringe vådservietter, men det skulle vi ikke..

Hvordan skifter jeres dagplejer? Og er vi (min kæreste og jeg, de enste der syntes det der er helt skørt??)  

Jeg vil sige at jeg ville bruge skumklude og gerne nogle bløde med vand på

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

Miin'Baby'Mus skriver:

OKay, jeg har så aldrig hørt at man bruger toiletpapir til blebørn - det ville jeg synes var meget mærkeligt og nok slet ikke noget jeg ville skulle bruges på min datters bette bløde og sarte numse. For blebørn har sarte numser og sådan er det bare.

Jeg ville fortælle dagplejeren at det der slet ikke går, det må da være noget hun gør bare for at spare penge og så meget koster skumklude da heller ikke. Vi klipper dem f.eks. over i 2, så holder de da meget længeren  Det kunne du evt sige videre hvis hun ikke lige er klar over det.

Helt enig tænker også det må være noget får at spare.

Fremover pakker vi vådservietter og så må hun bruge dem. Min lille piges numse skal ikke udsættes for så ru og tør en omgang 

Anmeld

16. september 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Det ikke bare lige til får at tage det værste, hun tørre det hele væk og så bagefter en tør skumklud. Fremover medbringer vi selv vådservietter og så må hun skifte hende med dem. FOr er dæleme utilfreds med det andet

Puha stakkels lille numse altså

Det kan jeg virkelig godt forstå.

Anmeld

16. september 2013

EnGodMor

Anonym skriver:

Vi var i forgårs nede får at hente vores datter. Da vi kommer ind af døren, springer hun op i armene på os af glæde og vi kan lyn hurtigt lugte at den ble skal skal skiftes! Dagplejeren ligger hende op på pusle bordet, og begynder at skifte hende. 

Og der ser vi så, at hun bruger sådan en omgang ru, tør og billigt toilet papir til lige at tørre lort væk med, og derefter en tør skumklud til at tørre efter??? Altså så forstår jeg da bedre at hun tit er rød ved numsen!! Hun har altid haft tildens til at blive rød, men det der er da helt galt??

Vi har før spurgt om vi skulle medbringe vådservietter, men det skulle vi ikke..

Hvordan skifter jeres dagplejer? Og er vi (min kæreste og jeg, de enste der syntes det der er helt skørt??)  

Tænker lidt, hvorfor sagde du det ikke med det samme, når du stod og så det? 

Det havde jeg ihvertfald gjort, havde sagt det så hun forstod det, at mit barn fremover skulle vaskes/tørres med vådeservietter, og det skulle i nok medbringe fra i morgen af, så jeres datter ikke så tit fik rød numse

Håber i finder en god løsning på det med jeres dagplejer

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det er OK at tage det værste med toiletpapir, men en tør skumklud, ej, det kan hvemsomhelst da regne ud må være vildt ubehageligt...

Problemet er at hun ikke bare tager det værste, hun fjerner det hele med ru toilet papir og derefter en tør skumklud det helt hen i vejeret og fremover medbringer vi selv vådservietter 

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Tænker lidt, hvorfor sagde du det ikke med det samme, når du stod og så det? 

Det havde jeg ihvertfald gjort, havde sagt det så hun forstod det, at mit barn fremover skulle vaskes/tørres med vådeservietter, og det skulle i nok medbringe fra i morgen af, så jeres datter ikke så tit fik rød numse

Håber i finder en god løsning på det med jeres dagplejer

Jeg sagde ikke noget fordi jeg egentlig bare blev helt paf og ja så fik jeg det ikke lige sagt det skulle jeg selvfølgelig have gjort. Men vi medbringer også vådservietter fremover

Anmeld

16. september 2013

EnGodMor

Anonym skriver:

Jeg sagde ikke noget fordi jeg egentlig bare blev helt paf og ja så fik jeg det ikke lige sagt det skulle jeg selvfølgelig have gjort. Men vi medbringer også vådservietter fremover

Det kan jeg godt forstå du blev det var da os en underlig måde at ordne det på.

håber din datter får mindre røv rumpe nu  

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Det kan jeg godt forstå du blev det var da os en underlig måde at ordne det på.

håber din datter får mindre røv rumpe nu  

Det gør hun helt sikkert.  

Anmeld

16. september 2013

Fru Hansen

Anonym skriver:

Hmm. Umiddelbart så ville jeg da mene at vådservietter er lige så skidt som tørre klude vådservietter er fulde af kemi og vand er da lige så godt at vaske med.

Er du sikker på at kluden dagplejeren brugte var tør? Når jeg selv skifter børn kan jeg godt have gjort for mange klude våde og derfor kan der ligge ubrugte våde klude fremme. dem tager jeg så bare næste gang.

Samtidig kan noget afføring have en konsistens der gør at det nemmest kommer af med en tør klud eller toiletpapir efterfulgt af en våd klud for at gøre rigtig rent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.