Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg har lige været til en barnedåb og i den forbindelse gik snakken på, om man er forpligtet til at vælge søskende og deres "påhæng" som faddere eller ej.Det er åbenbart et meget følsomt emne, så derfor vil jeg meget gerne høre jeres meninger herom Kan man f.eks. vælge ens bror som fadder, men ikke hans kæreste? Det skal lige siges, at de er et "fast par", dvs. de har været sammen i et par år og har købt hus sammen - men har ingen børn sammen. Hvad synes I?
Jeg har lige været til en barnedåb og i den forbindelse gik snakken på, om man er forpligtet til at vælge søskende og deres "påhæng" som faddere eller ej.Det er åbenbart et meget følsomt emne, så derfor vil jeg meget gerne høre jeres meninger herom Kan man f.eks. vælge ens bror som fadder, men ikke hans kæreste? Det skal lige siges, at de er et "fast par", dvs. de har været sammen i et par år og har købt hus sammen - men har ingen børn sammen. Hvad synes I?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan man sagtens.
Jeg synes faktisk det er bedst.
Med hensyn til søskende. Tja... man vælger fuldstændig selv hvem der skal være fadder. Jeg ville dog selv synes det var naturligt, at vælge søskende hvis de ellers er velfungerende mennesker.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128