Baby-yoga!!? Stærk video...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2013

MorDk

Ej! Har set den før! Og jeg sys det er vanvittigt. Tror ikke på den lille baby synes det er fedt! Og hvad blev der lige af "pas på hovedet" ? Og armene... kan de ikke gp af led? Jeg bryder mig ikke om det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Muhmi

Kofoed. skriver:

er det hende russeren igen? kan huske der var en film herinde for to år siden med hende, for så behøver jeg ikke se den

Ja det er hende....

Anmeld

16. september 2013

FruJacobsen

Det er da fuldstændig vanvittigt! Er der nogle der har forstand på det og kan fortælle om det virkelig er sundt og udviklende for en baby?! Efter min mening er det langt over stregen og jeg vil kategorisere det som børnemishandling frem for yoga. FØJ!

Anmeld

16. september 2013

Kofoed.

Muhmi skriver:

Ja det er hende....

den første film var grotesk nok og der var en af forældrene også mdget nervøse at se på. Forstår stadig ikke hvordan FLERE forældrepar der lader hende gøre det og så ligefrem rejse verddn rundt for at lade hende kaste rundt med ens barn.

Anmeld

16. september 2013

BigHope13

Muhmi skriver:

Samme her..... Og der hvor de står i den landsby kan man faktisk se at faren til barnet synes det er langt over stregen, han er flere gange på vej hen for at gribe sit barn, eller i hvert fald står meget klar til at gøre et eller andet...

det virkelig grotesk at man gør sådan, og bliver faktisk også lidt harm over at den far du beskriver der ikke går hen og gør noget INGEN skal nogensinde gøre sådan ved mit barn.

Tager mig ihvertfald til maven og tænker at han ihvertfald ligger dejligt behageligt inde i maven hvor ingen tager fat i hans arme og vrider ham rundt

Anmeld

16. september 2013

Muhmi

MorDk skriver:

Ej! Har set den før! Og jeg sys det er vanvittigt. Tror ikke på den lille baby synes det er fedt! Og hvad blev der lige af "pas på hovedet" ? Og armene... kan de ikke gp af led? Jeg bryder mig ikke om det!

Præcis!! De vrid som de får i armene kan absolut ikke være sundt på nogen som helst måde! 

Ej jeg blev helt forfærdet da jeg så det og det var bare lige hurtigt ind på youtube og så var den foreslået til mig... ØØØH troede godt nok det var en langt mere hyggelig video jeg skulle se, da der stod baby-yoga... Så tænkte jeg jo straks at det var babyolie og hyggelig massage osv, men nej, man smider simpelthen rundt med spædbørn og det er helt lovligt, så længe man kalder det yoga... Ej hun skulle sgu ikke have lov til det!

Anmeld

16. september 2013

Muhmi

FruJacobsen skriver:

Det er da fuldstændig vanvittigt! Er der nogle der har forstand på det og kan fortælle om det virkelig er sundt og udviklende for en baby?! Efter min mening er det langt over stregen og jeg vil kategorisere det som børnemishandling frem for yoga. FØJ!

Er helt enig!

Hun burde stoppes før hun faktisk slår et barn ihjel! 

Anmeld

16. september 2013

Muhmi

Kofoed. skriver:

den første film var grotesk nok og der var en af forældrene også mdget nervøse at se på. Forstår stadig ikke hvordan FLERE forældrepar der lader hende gøre det og så ligefrem rejse verddn rundt for at lade hende kaste rundt med ens barn.

Det er mig også en gåde... Stakkels unger der har forældre der lader deres unger stå model til det da.!

Anmeld

16. september 2013

Muhmi

BigHope13 skriver:

det virkelig grotesk at man gør sådan, og bliver faktisk også lidt harm over at den far du beskriver der ikke går hen og gør noget INGEN skal nogensinde gøre sådan ved mit barn.

Tager mig ihvertfald til maven og tænker at han ihvertfald ligger dejligt behageligt inde i maven hvor ingen tager fat i hans arme og vrider ham rundt

Præcis!

Lille babsi i mavsen er i hvert fald sikker i sin lille bobbel

Anmeld

16. september 2013

gædde/gitte

øhm........................ babyer kan dø eller få hjerneskade af at blive rusket er det der ikke det samme?!?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.