Ih!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Er godt nok forvirrende :s

min sidste menstruation stoppede den 16 sidste måned, har ikke set skyggen af ny menstruation, jeg har istedet fået øget udflåd :s

Hvornår bør jeg teste?

Synes godt om

på dagen for ventet mens 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

på dagen for ventet mens 

I dag så, og den er negativ

Anmeld

16. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

I dag så, og den er negativ

Du skriver at du først har testdag d 22. Hvorfor tester du så idag? Testdag er jo den dag du burde få mens næste gang.

noget andet er, at jeg tror dine beregninger er skæve. Du skriver din sidste mens STOPPEDE d 16/8. Det kan du ikke bruge til noget. Første dag i din cyklus er den dag din mens STARTER

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Du skriver at du først har testdag d 22. Hvorfor tester du så idag? Testdag er jo den dag du burde få mens næste gang.

noget andet er, at jeg tror dine beregninger er skæve. Du skriver din sidste mens STOPPEDE d 16/8. Det kan du ikke bruge til noget. Første dag i din cyklus er den dag din mens STARTER

hm.

ja, det er sku ikke nemt.

jeg har mens ca 6 dage, så det har ca været D 10'ende.

denne måned har jeg indtil videre IKKE haft mens. Men har heller ikke kunne teste positiv

beklager alt den forvirring og undskyld jeg virker så blank 

Anmeld

16. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

hm.

ja, det er sku ikke nemt.

jeg har mens ca 6 dage, så det har ca været D 10'ende.

denne måned har jeg indtil videre IKKE haft mens. Men har heller ikke kunne teste positiv

beklager alt den forvirring og undskyld jeg virker så blank 

Okay. Så er du på cyklusdag 38 idag er det første cyklus i prøver i? hvis ikke, hvor lang plejer din cyklus så at være? 

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Okay. Så er du på cyklusdag 38 idag er det første cyklus i prøver i? hvis ikke, hvor lang plejer din cyklus så at være? 

Det er den første (:

vi har en datter på 1 år med hende gik det ret hurtigt. Vi smed p piller og en måned efter ca var jeg gravid. 

jeg må være ærlig at indrømme at jeg ikke kender til min cyklus, 

har altid været på p piller og har egenligt ikke gået op i det

Anmeld

16. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Det er den første (:

vi har en datter på 1 år med hende gik det ret hurtigt. Vi smed p piller og en måned efter ca var jeg gravid. 

jeg må være ærlig at indrømme at jeg ikke kender til min cyklus, 

har altid været på p piller og har egenligt ikke gået op i det

Okay når det er første cyklus er det svært at vide hvor lang ens naturlige cyklus er. det kan være alt fra 25dage til 50dage +. Der er ikk andet at gøre end at afvente mens. og selvfølglig teste lidt ind imellem for at være sikker på om det er pga graviditet eller ej. 

Der kan desværre gå lang tid før kroppen finder sit leje efter p-piller, så det kan sagtens være at dine næste cyklusser varierer meget i længde. det er lidt træls, men sådan er det desværre. :-(

er selv på dag 28 idag (som er gennmsnitslængden for en cyklus) så jeg går også bare og afventer enten tegn på graviditet eller mens. :-( det er nogen lange dage.!! 

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Okay når det er første cyklus er det svært at vide hvor lang ens naturlige cyklus er. det kan være alt fra 25dage til 50dage +. Der er ikk andet at gøre end at afvente mens. og selvfølglig teste lidt ind imellem for at være sikker på om det er pga graviditet eller ej. 

Der kan desværre gå lang tid før kroppen finder sit leje efter p-piller, så det kan sagtens være at dine næste cyklusser varierer meget i længde. det er lidt træls, men sådan er det desværre. :-(

er selv på dag 28 idag (som er gennmsnitslængden for en cyklus) så jeg går også bare og afventer enten tegn på graviditet eller mens. :-( det er nogen lange dage.!! 

Endelig ga det mening.

tak!!

ja, det er lidt træls og syntes samtidig også det er lidt frusterende. Jeg har en fantastisk unge i forvejen, men er man skruk så er man SKRUK! Og vente tiden er enorm lang. 

Jeg har som regl enorme mens smerter, og har ingen smerte haft endnu  

Udover det, så nået jeg kun at være på p-piller 2 mdr, efter sidste graviditet, så min krop har ikke helt fundet p-pille rytmen og er sikkert godt forvirret.

Anmeld

16. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Endelig ga det mening.

tak!!

ja, det er lidt træls og syntes samtidig også det er lidt frusterende. Jeg har en fantastisk unge i forvejen, men er man skruk så er man SKRUK! Og vente tiden er enorm lang. 

Jeg har som regl enorme mens smerter, og har ingen smerte haft endnu  

Udover det, så nået jeg kun at være på p-piller 2 mdr, efter sidste graviditet, så min krop har ikke helt fundet p-pille rytmen og er sikkert godt forvirret.

Det var da så lidt

Jaa, jeg kender det alt for godt. Har en på knap 2 herhjemme min cyklus var på 40 dage ca, da vi lavede ham. Så et eller andet sted "regner" jeg med at den også er lang nu, men jeg har da stadig et kæmpe håb i maven om at den måske er lidt mere normal i længde denne gang  Kan i hvertfald ikk lade være med at have optur over at jeg ikk har de fjerneste menstegn her på dag 28 

For at jeg får ømme dutter liiiiiiige om lidt 

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det var da så lidt

Jaa, jeg kender det alt for godt. Har en på knap 2 herhjemme min cyklus var på 40 dage ca, da vi lavede ham. Så et eller andet sted "regner" jeg med at den også er lang nu, men jeg har da stadig et kæmpe håb i maven om at den måske er lidt mere normal i længde denne gang  Kan i hvertfald ikk lade være med at have optur over at jeg ikk har de fjerneste menstegn her på dag 28 

For at jeg får ømme dutter liiiiiiige om lidt 

Jeg krydser fingre for du har gevinst. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.