Ih!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
20 svar
1 synes godt om
16. september 2013

Anonym trådstarter

Ih! Har testet negativ for 3 dage siden, men test dag er først den 22 kan det virkelig være rigtig er den er så klar negativ. Burde der ikke være en lille utydelig streg også? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

esioul

Anonym skriver:

Ih! Har testet negativ for 3 dage siden, men test dag er først den 22 kan det virkelig være rigtig er den er så klar negativ. Burde der ikke være en lille utydelig streg også? 

næææ mange får først en streg fra testdag eller senere.

Anmeld

16. september 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Nej da. Slet ikke. Du har ikke fundet nok hcg endnu hvis du er gravid til at teste positiv

Anmeld

16. september 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

9 dage før test dag?
Ej, så har ægget jo sikkert ikke engang sat sig fast endnu.. måske kun lige..

Det er alt for tidligt, og skulle du fange en positiv test, før den 22, så kan det stadig være en bio..

Prøv at slå koldt vand i blodet, indtil den 22!.

Pøj pøj

Anmeld

16. september 2013

modesty

Du har testet ni dage før tid. NI DAGE. Nej, der bør ikke være en streg. Der er en grund til at man først skal teste på næste menstruations første dag. Ægget har jo ikke engang sat sig fast ni dage før testdag, så hvordan skulle det være muligt at du kunne få en positiv test?

Og hvorfor overhovedet teste? Hvorfor ikke bare vente at se om menstruationen kommer - og hvis ikke, så teste? 

Anmeld

16. september 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

Nej - ægget er først ved at sætte sig fast nu hvis det er blevet befrugtet så der er slet ikke påbegyndt produktion af HCG enddnu - som er det en graviditetstest måler...

Held og lykke

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Nej - ægget er først ved at sætte sig fast nu hvis det er blevet befrugtet så der er slet ikke påbegyndt produktion af HCG enddnu - som er det en graviditetstest måler...

Held og lykke

Er godt nok forvirrende :s

min sidste menstruation stoppede den 16 sidste måned, har ikke set skyggen af ny menstruation, jeg har istedet fået haft øget udflåd :s 

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Du har testet ni dage før tid. NI DAGE. Nej, der bør ikke være en streg. Der er en grund til at man først skal teste på næste menstruations første dag. Ægget har jo ikke engang sat sig fast ni dage før testdag, så hvordan skulle det være muligt at du kunne få en positiv test?

Og hvorfor overhovedet teste? Hvorfor ikke bare vente at se om menstruationen kommer - og hvis ikke, så teste? 

min sidste menstruation stoppede den 16 sidste måned, har ikke set skyggen af ny menstruation, jeg har istedet fået haft øget udflåd :s 

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

9 dage før test dag?
Ej, så har ægget jo sikkert ikke engang sat sig fast endnu.. måske kun lige..

Det er alt for tidligt, og skulle du fange en positiv test, før den 22, så kan det stadig være en bio..

Prøv at slå koldt vand i blodet, indtil den 22!.

Pøj pøj

min sidste menstruation stoppede den 16 sidste måned, har ikke set skyggen af ny menstruation, jeg har istedet fået øget udflåd :s 

Hvornår bør jeg teste?

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Nej da. Slet ikke. Du har ikke fundet nok hcg endnu hvis du er gravid til at teste positiv

min sidste menstruation stoppede den 16 sidste måned, har ikke set skyggen af ny menstruation, jeg har istedet fået øget udflåd :s

Hvornår bør jeg teste?

Synes godt om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.