nu er hans feber 38,8!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

Kofoed.

så lige din tråd fra tidligere. så tag en helheds vurdering

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

AnneMaria

Kofoed. skriver:

er han under 14 dage gammel? så ville jeg ringe til lægen med det sammen den kommer over de 38 grader. men er han over 1 måned vil jeg tage en helheds vurdering, har han kun feber, så vil jeg vente og se tid ad, men er han meget sløv og slet ikke sig selv, meget påvirket osv, så ring. Ring heller en gang for meget, tit kan de via telefon vejlede om hvad i skal gøre og vi forældre er gode til, at finde alverdens symptomer, som minder og det ene eller andet, det kan de tit også afvise, fordi vi glemmer de vigtige symptomer som vi ikke nødvendigvis kender.

så ja, hvordan har han deg generelt?

Han er 11 mdr gammel Han er sløv, men drikker og spiser heldigvis! Men det er så svært at se på... der er altid krudt i ham!

Anmeld

15. september 2013

Chris86

AnneMaria skriver:

han er 11 mdr

Ork... Så tænker jeg sagtens, at du kan tage den med ro, så længe han vil se fjerner, drikke og ikke er helt væk og slatten...

Anmeld

15. september 2013

modesty

AnneMaria skriver:

Min søns feber startede for et par timer siden... og nu er det helt op på 38,8...!!! omg! hvornår skal jeg ringe til lægen??

Små børn får oftest høj feber når de får feber. Det er helt normalt. 

Anmeld

15. september 2013

Kofoed.

AnneMaria skriver:

Han er 11 mdr gammel Han er sløv, men drikker og spiser heldigvis! Men det er så svært at se på... der er altid krudt i ham!

men du er jo også sløv, når du har feber, nyd roen, smæk jer i sofaen/sengen og slap af sammen og falder han i søvn, så lad ham sove, det gør dem jo godt. husk kæld ham af, så han (alt efter hvor varm jeres hjem er) kun har ble på, hvis han ikke gider andet, så giv ham tynd mme og hold så nøje med, hvordan det udvikler sig. Synes det lyder til at gå meget langsomt, hvilket er meget godt. Når anastasia er hårdt ramt går det hele meget hurtigt, hun har mange gange haft feber over 40 grader, hvor det tog under 3 timer at nå der op.

hvis hans temperatur ikke er lavere, end det højeste du måler ham til i aften, i morgen tidlig, så giv lægen et kald og ellers, prøv at tage den med ro, selvom det er så svært, alle mødre har jo været igennem det

Anmeld

15. september 2013

Muhmi

Han er sløv... ser lidt fjernsyn, men gider ikke at lege...

Han kan godt drikke og spise...puha, det er første gang at han er syg - er så bekymret!

Kan godt forstå du er urolig, men de kommer til at være meget syge, mange gange i løbet af efterår, vinter, forår og ja nogle gange også om sommeren  De får feber fordi de aldrig er blevet udsat for noget som helst, ingen bakterier eller noget, så derfor er det naturligt for deres krop at reagere med feber

Ro på, I skal nok klare den sammen, tilbyd masser af vand og prøv at undgå panodil som MorDK skriver, de skal selvfølgelig ikke have ondt og alt for meget feber, men 38.8 er ikke så meget

I øvrigt synes jeg bare det er total nusser-sødt at du bliver så bekymret...  Dit barn er i trygge hænder! 

Anmeld

15. september 2013

Rikke vuholm

prøv at ringe til lægevagten. Tag hans tøj af så han kan komme af med noget af varmen, og køle drikke, hvis du kan. Eller børne panodil hjælper på feberen.

Anmeld

15. september 2013

Jems

Hvis du er bekymret så kan du ringe til 1813 som er akut tlf de er altid klar til at give råd 

Rigtig god bedring med lille fyren 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.