Har næsten opgivet alt håb om nogensinde at blive mor :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

tweety2060

Jeg er sikker på at de 7 æg er super æg!!! Vores læge til faktisk heller have få æg end mange, da de har erfaringer med de så ofte er bedre så Er sikker på det er gode æg!!!
Kan de lave icsi??
Håber og krydser for Jer, du har helt ret, behandlinger systemet Er opslidende og hård! Skriv gerne PB ved behov!!
Pøj pøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

pussekat

WantingBaby2012 skriver:

Så er det imorgen... ÆO!! Det er vores 3. forsøg, men første forsøg i kort forløb. Der var "kun" 7 æg ved ÆU igår og min kæreste leverede en virkelig dårlig sædprøve, så han var nødt til at lave en mere. 

Vi har begge mistet håbet helt, og før ÆU havde vi forhåbninger om 2 æg ved ÆO. Men efter igår så er jeg slet ikke sikker på at der bare er 1 til at lægge tilbage 

Jeg tror slet ikke på det mere.. Hvis der ingen æg er imorgen til oplægning så ved jeg seriøst ikke hvad jeg gør..  Det betyder bare SÅ meget og det hele virker håbløst.. Jeg har ikke lyst til at gå igennem endnu en behandling, men skal jeg så bare acceptere et liv uden at opleve at blive mor.... Det kan jeg ikk! Men f*** hvor er det hele bare noget LORT!!!! 

hejsa
ja det her jeg/vi her være prøve i ca 9 år nu og her ca 21 førsøg og være gravid 2 gang som end i sa og en hjemmelave som være en bio
og vi håbet på det lykke og vi arbejde på det end til jeg ikke får min lort mere da og den dum kroppe vil ikke være gravid igen

Anmeld

15. september 2013

WantingBaby2012

tweety2060 skriver:

Jeg er sikker på at de 7 æg er super æg!!! Vores læge til faktisk heller have få æg end mange, da de har erfaringer med de så ofte er bedre så Er sikker på det er gode æg!!!
Kan de lave icsi??
Håber og krydser for Jer, du har helt ret, behandlinger systemet Er opslidende og hård! Skriv gerne PB ved behov!!
Pøj pøj

Det er ICSI vi er igang med. IVF er slet ikke en mulighed for os. Så det siger jo lidt om situationen. Så vist jeg kan forstå på klinikken så er min slimhinde og livmoder helt perfekt og 100 % klar til at tage imod en lille baby. Er jo også blevet gravid de 2 gange vi har forsøgt men noget gik galt alligevel. 

Er mere nervøs for de små svømmere og deres overlevelsesevne.  

Anmeld

15. september 2013

WantingBaby2012

pussekat skriver:

hejsa
ja det her jeg/vi her være prøve i ca 9 år nu og her ca 21 førsøg og være gravid 2 gang som end i sa og en hjemmelave som være en bio
og vi håbet på det lykke og vi arbejde på det end til jeg ikke får min lort mere da og den dum kroppe vil ikke være gravid igen

Puha, 9 år  Kan slet ikke forestille mig at gå igennem det så længe. Jeg ser mig selv som en stærk pige, men jeg er også meget følsom. Og kan bare mærke at 2 år er mere end rigeligt for hvad jeg synes er menneskeligt at skulle igennem.

Jeg håber det lykkes for jer   Det må da virkelig være jeres tur nu!!

Anmeld

15. september 2013

WantingBaby2012

modesty skriver:

Ja, det er sindssygt opslidende.  Jeg måtte starte til psykolog under vores behandling, og det slider også på parforholdet, eller det gjorde det i hvert fald her.

for at denne gang er jeres gang!

Ja det slider på forholdet, andet ville også være mærkeligt når man tænker på alt det man går igennem. Men håber og tror på at det i sidste ende gør os stærkere. 

Tak! 

Anmeld

15. september 2013

l.kjoeller

Så er det imorgen... ÆO!! Det er vores 3. forsøg, men første forsøg i kort forløb. Der var "kun" 7 æg ved ÆU igår og min kæreste leverede en virkelig dårlig sædprøve, så han var nødt til at lave en mere. 

Vi har begge mistet håbet helt, og før ÆU havde vi forhåbninger om 2 æg ved ÆO. Men efter igår så er jeg slet ikke sikker på at der bare er 1 til at lægge tilbage 

Jeg tror slet ikke på det mere.. Hvis der ingen æg er imorgen til oplægning så ved jeg seriøst ikke hvad jeg gør..  Det betyder bare SÅ meget og det hele virker håbløst.. Jeg har ikke lyst til at gå igennem endnu en behandling, men skal jeg så bare acceptere et liv uden at opleve at blive mor.... Det kan jeg ikk! Men f*** hvor er det hele bare noget LORT!!!! 

sikker på der nok skal have været 7 gode celler. jeg havde 6 æg og 4 blev befrugtet, så godt de kunne fryses. så det skal nok gå . jeg krydser  for dig 

Anmeld

15. september 2013

liten-mamma

WantingBaby2012 skriver:

Tusind tak 

Og ja, det er hårdt.. Det kan slet ikke sammenlignes med noget andet.. Vi holder det ud fordi vi er nødt til det, men 2 år i uvished er bare ulideligt..  Og ved at der er nogen som går igennem det i længere tid 

2 år er også afsindigt lang tid, så kan sagtens forstå hvis du er på randen til at give op. Men i må for alt i verden ikke give op, ønske babyen kommer når i mindst venter det 

Har hørt om så mange hvor de ligger pb på hylden og vupti, så er der gevinst. 

Held og lykke med imorgen! 

Anmeld

15. september 2013

Wimmie

WantingBaby2012 skriver:

Jeg forstår dig godt - det er vildt hårdt, men prøv at tænke positivt; du er kun 23 år så selvom det er ulideligt psykisk og fysisk så har du IKKE travlt - er sikker på at du nok skal blive mor  Tænk hvis du havde været 10 år ældre 
Lykkes det ikke denne gang, så har du jo måske brug for en pause inden I prøver igen men det betyder jo ikke at I skal stoppe helt; nogle gange er det bare bedre lige at få tingene lidt på afstand.

Stort kram - krydser fingre for jer.

Anmeld

15. september 2013

Viventerjer

WantingBaby2012 skriver:

Øj hvor har jeg været samme sted .. Vi havde også mistet håbet, og det at blive gravid kunne på mange måder sammenlignes med tanken om at man var så heldig at vinde i lotto .. Total urealistisk og meget langt væk .. !!

I sidste forsøg (3) havde vi kun 5 æg tilbage i fryseren, og kun to overlevede opsøgningen .. Heldigvis satte de to æg sig fast og vi skal om 1 1/2 uge se vores tvillinger Malou og Norh

Jeg kan sige dig at helt frem til nu, er det stadig uvirkeligt og enormt svært at forstå at det lykkedes os, fordi vi havde virkelig også mistet håbet!

Kram til dig og rigtig god vind

Anmeld

16. september 2013

pussekat

WantingBaby2012 skriver:

Puha, 9 år  Kan slet ikke forestille mig at gå igennem det så længe. Jeg ser mig selv som en stærk pige, men jeg er også meget følsom. Og kan bare mærke at 2 år er mere end rigeligt for hvad jeg synes er menneskeligt at skulle igennem.

Jeg håber det lykkes for jer   Det må da virkelig være jeres tur nu!!

hejsa
ja det håbet vi også på da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.