Har næsten opgivet alt håb om nogensinde at blive mor :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

WantingBaby2012

Muhmi skriver:

Puha hvor må det være frustrerende og mega opslidende på ens gode humør!! Krydser hvad jeg for at der er et superæg til jer i morgen! 

Tak 

Det er bare så mega opslidende... Nu har vi været i behandling i snart 2 år... Hvordan er det overhovedet muligt???  

Vi burde have alle odds med os, ikke imod os! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Muhmi

WantingBaby2012 skriver:

Tak 

Det er bare så mega opslidende... Nu har vi været i behandling i snart 2 år... Hvordan er det overhovedet muligt???  

Vi burde have alle odds med os, ikke imod os! 

Arrrgh jamen jeg krydser simpelthen alt hvad jeg kan!  Hvad tid får I noget at vide i morgen?

Anmeld

15. september 2013

liten-mamma

WantingBaby2012 skriver:

Så er det imorgen... ÆO!! Det er vores 3. forsøg, men første forsøg i kort forløb. Der var "kun" 7 æg ved ÆU igår og min kæreste leverede en virkelig dårlig sædprøve, så han var nødt til at lave en mere. 

Vi har begge mistet håbet helt, og før ÆU havde vi forhåbninger om 2 æg ved ÆO. Men efter igår så er jeg slet ikke sikker på at der bare er 1 til at lægge tilbage 

Jeg tror slet ikke på det mere.. Hvis der ingen æg er imorgen til oplægning så ved jeg seriøst ikke hvad jeg gør..  Det betyder bare SÅ meget og det hele virker håbløst.. Jeg har ikke lyst til at gå igennem endnu en behandling, men skal jeg så bare acceptere et liv uden at opleve at blive mor.... Det kan jeg ikk! Men f*** hvor er det hele bare noget LORT!!!! 

Puha føler virkelig med jer som er ufrivilligbarnløse, det må være så hårdt! 

Men al respekt til jer, for i er fandeme seje! Det er ikke alle der kan gennemgå det i gør hver dag. 

Kæmpe kram til dig Og  alt hvad jeg kan for at lykken snart til smiler jer!

Anmeld

15. september 2013

WantingBaby2012

Muhmi skriver:

Arrrgh jamen jeg krydser simpelthen alt hvad jeg kan!  Hvad tid får I noget at vide i morgen?

Vi skal ringe imorgen kl 8.45 og der får vi at vide om der er nogle æg til oplægning og hvad tid vi skal møde derinde til oplægning. 

Så 8.45 må der gerne sendes positive tanker afsted til os 

Anmeld

15. september 2013

modesty

WantingBaby2012 skriver:

Så er det imorgen... ÆO!! Det er vores 3. forsøg, men første forsøg i kort forløb. Der var "kun" 7 æg ved ÆU igår og min kæreste leverede en virkelig dårlig sædprøve, så han var nødt til at lave en mere. 

Vi har begge mistet håbet helt, og før ÆU havde vi forhåbninger om 2 æg ved ÆO. Men efter igår så er jeg slet ikke sikker på at der bare er 1 til at lægge tilbage 

Jeg tror slet ikke på det mere.. Hvis der ingen æg er imorgen til oplægning så ved jeg seriøst ikke hvad jeg gør..  Det betyder bare SÅ meget og det hele virker håbløst.. Jeg har ikke lyst til at gå igennem endnu en behandling, men skal jeg så bare acceptere et liv uden at opleve at blive mor.... Det kan jeg ikk! Men f*** hvor er det hele bare noget LORT!!!! 

Hvis der ingen æg til oplægning er, gælder det vel ikke som en tur?

fingre for jer - her tog det 4 forsøg og er i dag mor til en fantastisk dreng på to år. Det er ALT for tidligt at opgive håbet!

Anmeld

15. september 2013

WantingBaby2012

liten-mamma skriver:

Puha føler virkelig med jer som er ufrivilligbarnløse, det må være så hårdt! 

Men al respekt til jer, for i er fandeme seje! Det er ikke alle der kan gennemgå det i gør hver dag. 

Kæmpe kram til dig Og  alt hvad jeg kan for at lykken snart til smiler jer!

Tusind tak 

Og ja, det er hårdt.. Det kan slet ikke sammenlignes med noget andet.. Vi holder det ud fordi vi er nødt til det, men 2 år i uvished er bare ulideligt..  Og ved at der er nogen som går igennem det i længere tid 

Anmeld

15. september 2013

Muhmi

WantingBaby2012 skriver:

Vi skal ringe imorgen kl 8.45 og der får vi at vide om der er nogle æg til oplægning og hvad tid vi skal møde derinde til oplægning. 

Så 8.45 må der gerne sendes positive tanker afsted til os 

Shall do!! 

Anmeld

15. september 2013

WantingBaby2012

modesty skriver:

Hvis der ingen æg til oplægning er, gælder det vel ikke som en tur?

fingre for jer - her tog det 4 forsøg og er i dag mor til en fantastisk dreng på to år. Det er ALT for tidligt at opgive håbet!

Nej det gælder ikke som forsøg, men det er så opslidende.. Føler at jeg de sidste 2 år har været standby, og det magter jeg ikke mere lige nu. 

Og som en lille "bonus" sagde klinikken at hvis det ikke lykkes denne gang skal min kæreste undersøges yderligere for evt kromosomfejl! Der stod jeg lidt af.. Hvorfor undersøger man ikke ALT inden man "spilder" 2 år på ingenting 

Anmeld

15. september 2013

modesty

WantingBaby2012 skriver:

Nej det gælder ikke som forsøg, men det er så opslidende.. Føler at jeg de sidste 2 år har været standby, og det magter jeg ikke mere lige nu. 

Og som en lille "bonus" sagde klinikken at hvis det ikke lykkes denne gang skal min kæreste undersøges yderligere for evt kromosomfejl! Der stod jeg lidt af.. Hvorfor undersøger man ikke ALT inden man "spilder" 2 år på ingenting 

Ja, det er sindssygt opslidende.  Jeg måtte starte til psykolog under vores behandling, og det slider også på parforholdet, eller det gjorde det i hvert fald her.

for at denne gang er jeres gang!

Anmeld

15. september 2013

Putomanen

WantingBaby2012 skriver:

Det er bare SÅ hårdt, og jeg synes aldrig at tingene går som de skal i behandlingsverdenen! 

Ja 7 æg virker umiddeltbart fint, men det jeg gruer for er, at det ikke er nok når sæden er så dårlig som den er. Og hvis man sammenligner første og andet forsøg så var der kun hhv. 2 ud af 16 æg, og 1 ud af 10 æg der blev til noget. Så 7 virker jo nærmest håbløst 

Men måske vi bliver positivt overrasket imorgen. 

Så vidt jeg husker ønsker lægerne 8-10 æg, så forhåbentlig er kvaliteten i top
Jeg forstår godt at du er nervøs for din kærestes sædkvalitet. Men hvis de siger, at der er nok, så er jeg sikre på, at de nok skal få noget godt ud af det.

Jeg for at der er flere flotte æg i morgen tidligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.