Syntes nu det er rart og at hvis man vil finde et indlæg er det lettere at kunne gå ind under babyudstyr, fødsel eller hvad det måtte være i stedet for at skulle igennem 3 sider i ordet er frit for at finde et indlæg om noget...
Der er jo forskel på om man vil finde et indlæg, eller poste et indlæg!
Desuden:
Jeg gider ikke bruge tid på andre grupper end mine favoriltgrupper - der har jeg alt hvad jeg har brug for. Jeg ville til enhver tid smide et indlæg om fx skoldkoppeudbrud i en børnehave i Norjylland i OEF, ikke i gruppen for 3-6 årige.. eller skulle det mon være i gruppen for sygdomme.. eller er det mon en geografisk ting????
Der er helt klart den største eksponereing i OEF, og derfor flest svar/større feedback.
Jeg er godt klar over at flytning af indlæg skal få flere tilskuere i andre grupper - men jeg bliver ikke én af dem - jeg har knap nok tid til mine favoritgrupper, og har ikke til sinds at "ofre" noget af den tid, til at surfe mellem andre grupper.
Sikkert et rigtig godt tiltag generelt - men for mig betyder det færre læste indlæg... og muligvis indlæg jeg ikke gider poste fordi jeg ikke ved (vil vide) hvor de hører hjemme.
Marie - der tænker.. Skal "Ordet er frit" omdøbes til "Ordet er knap så frit" ??
Anmeld