Fedt layout, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. juli 2009

Rasmine

Hvad sker der for alt det der flytten rundt så kategorierne? Kan forstå det hvis man kommer til at oprette en salgsannonce under fødselsforum. Men at flytte en evt kejsersnit debat til fødsels forum, det er da træls? Bliver trådstarter egentlig spurgt om det er ok indlægget flyttes, eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mebach skriver:

Hvad sker der for alt det der flytten rundt så kategorierne? Kan forstå det hvis man kommer til at oprette en salgsannonce under fødselsforum. Men at flytte en evt kejsersnit debat til fødsels forum, det er da træls? Bliver trådstarter egentlig spurgt om det er ok indlægget flyttes, eller?

grunden til at tingene bliver flyttet lidt rundt, er fordi mange blot opretter tråden i 'Ordet er frit'. Det er ikke beregnet til at man skal oprette alle tråde her, men prøve at finde en passende kategori.

Det er mig der flytter rundt - hvis jeg mener der er en kategori der er mere passende end 'ordet er frit'

Det er ikke for at genere, men for at gøre kategorierne nemmere at finde info om de emner man søger efter

Og nej - vi spørger ikke trådstarter, da det ikke lige er et spørgsmål og det bare er rent praktisk at vi gør det. Der har endnu ikek været nogen (andet end lige dig nu) der har været ærgelige over det, tværtimod

Hvis vi skulle spørge folk først og vente på svar osv, så ville det blive alt for omstændigt og det ville ikke være det der var hensigten.

Det gør nok også at folk bliver mere opmærksomme på de forskellige kategorier og begynder at bruge dem mere.

Mht KS i fødselsforum, fandt jeg det passende, da KS også er en slags fødsel og debatten handlede om hvorvidt man skulle have ret til at få pks ved eget valg. - Derfor en debat om fødsler og derfor valget af kategori 

Anmeld

19. juli 2009

Rasmine

Tja. Jeg synes stadig det er træls. Er det da et problem at folk er glade for øffen? Jeg har 2 favorit kategorier, gider altså ikke abonnere på flere. Synes det er lidt Nb agtigt.

Anmeld

19. juli 2009

Moderator

Mebach skriver:

Tja. Jeg synes stadig det er træls. Er det da et problem at folk er glade for øffen? Jeg har 2 favorit kategorier, gider altså ikke abonnere på flere. Synes det er lidt Nb agtigt.

Vi prøver på ingen måde at gøre det nb agtigt. Jeg er selv flygtning fra NB. I øvrigt, kan du læse tråden om at der er kommet en moderater, den ligger i ordet er fri

Hvis man læser hvad kategorierne er, så kan man også godt se, hvad ordet er frit er ment som 

Men der er på ingen måde lagt op til censur og sletning af indlæg uden varsel eller sletning af indlæg overhovedet. Bare at debatterne bliver mere overskuelige

Jeg er sikker på at alle vil være glade for denneher løsning. - Og vi har ellers fået positive tilbagemeldinger

Anmeld

19. juli 2009

Pige2009

Zafir skriver:

Vi prøver på ingen måde at gøre det nb agtigt. Jeg er selv flygtning fra NB. I øvrigt, kan du læse tråden om at der er kommet en moderater, den ligger i ordet er fri

Hvis man læser hvad kategorierne er, så kan man også godt se, hvad ordet er frit er ment som 

Men der er på ingen måde lagt op til censur og sletning af indlæg uden varsel eller sletning af indlæg overhovedet. Bare at debatterne bliver mere overskuelige

Jeg er sikker på at alle vil være glade for denneher løsning. - Og vi har ellers fået positive tilbagemeldinger

Jeg synes det er rigtig godt, at der bliver flyttet rundt, da alt for mange indlæg efter in mening havner i Ordet er frit kategorien. Såååå.... Keep up the good work, Zafir

Knus Linda 28+1, som mest er til orden og struktur istedet for det rene anarki.

Anmeld

19. juli 2009

Bondepigen

Jeg synes bare det er lidt uoverskueligt, at skulle finde en passende kategori inden man skal skrive sit indlæg....
Er det stadig i orden bare at smide det i "ordet er frit" ellers synes jeg det er lidt træls...?? Kan godt forstå pointen med at folk skal kunne finde det de søger, så det er jo godt nok at det bliver flyttet, men hvis jeg selv skal sidde og finde ud af, hvilken kategori det lige hører under inden jeg skriver, så er det lige før jeg ikke gider skrive et indlæg?

Anmeld

19. juli 2009

Bondepigen

Ja, kald mig bare doven...

Anmeld

19. juli 2009

Diana...

Jeg synes sgu det er rart for det sgu er jo ikke alle kategorier jeg gider of følge og når de så bliver lagt under ordet er frit så bliver man øv når man logger ind og ser det.

Knus Diana

Anmeld

19. juli 2009

Moderator

bondepigen skriver:

Jeg synes bare det er lidt uoverskueligt, at skulle finde en passende kategori inden man skal skrive sit indlæg....
Er det stadig i orden bare at smide det i "ordet er frit" ellers synes jeg det er lidt træls...?? Kan godt forstå pointen med at folk skal kunne finde det de søger, så det er jo godt nok at det bliver flyttet, men hvis jeg selv skal sidde og finde ud af, hvilken kategori det lige hører under inden jeg skriver, så er det lige før jeg ikke gider skrive et indlæg?

Så er det bare mig der får arbejdet, for det er kun meningen af ordet er frit, er til alt hvad man ikke ellers kan finde plads til.

Det kan godt være at du er doven, men det tager kun et par dage lige at lære kategorierne at kende, hvis man har lyst til at bruge lige et øjeblik på det.

Ordet er frit er jo ikke ment som en 'alt i hele verdenen kategori', men det du ikke kan finde kategori til andre steder.

Anmeld

19. juli 2009

Moderator

linda2009 skriver:

Jeg synes det er rigtig godt, at der bliver flyttet rundt, da alt for mange indlæg efter in mening havner i Ordet er frit kategorien. Såååå.... Keep up the good work, Zafir

Knus Linda 28+1, som mest er til orden og struktur istedet for det rene anarki.

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.