Mebach skriver:
Hvad sker der for alt det der flytten rundt så kategorierne? Kan forstå det hvis man kommer til at oprette en salgsannonce under fødselsforum. Men at flytte en evt kejsersnit debat til fødsels forum, det er da træls? Bliver trådstarter egentlig spurgt om det er ok indlægget flyttes, eller?
grunden til at tingene bliver flyttet lidt rundt, er fordi mange blot opretter tråden i 'Ordet er frit'. Det er ikke beregnet til at man skal oprette alle tråde her, men prøve at finde en passende kategori.
Det er mig der flytter rundt - hvis jeg mener der er en kategori der er mere passende end 'ordet er frit'

Det er ikke for at genere, men for at gøre kategorierne nemmere at finde info om de emner man søger efter

Og nej - vi spørger ikke trådstarter, da det ikke lige er et spørgsmål og det bare er rent praktisk at vi gør det. Der har endnu ikek været nogen (andet end lige dig nu) der har været ærgelige over det, tværtimod

Hvis vi skulle spørge folk først og vente på svar osv, så ville det blive alt for omstændigt og det ville ikke være det der var hensigten.
Det gør nok også at folk bliver mere opmærksomme på de forskellige kategorier og begynder at bruge dem mere.
Mht KS i fødselsforum, fandt jeg det passende, da KS også er en slags fødsel og debatten handlede om hvorvidt man skulle have ret til at få pks ved eget valg. - Derfor en debat om fødsler og derfor valget af kategori
Anmeld