Jeres erfaring (mme)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

Maja_4000

Jeg har stemt allomin, da vi brugte det længst tid .. Vi skiftede til nan fordi vi flyttede og kom til at på ved siden af en fakta som kun havde nan synes det var lige godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

modesty

Benjamins'mor skriver:

Ingen af os har allergi.

Man kan sagtens få allergi selvom forældrene ikke har det.

Anmeld

15. september 2013

lycly

Jeg bruger nan Pro og har altid gjort det. Stod i den der mme jungle og så købte jeg den billigste - og den har altid fungeret fint for os

Anmeld

15. september 2013

Benjamins'mor

LuLy skriver:

Jeg bruger nan Pro og har altid gjort det. Stod i den der mme jungle og så købte jeg den billigste - og den har altid fungeret fint for os

Det er også den jeg har købt til at starte med, NAN HA havde 200 g mindre indhold og kostede 15-20 kr mere end NAN Pro i Bilka idag, så kan vi altid skifte til HA hvis hun ikke kan klare Pro.

Anmeld

15. september 2013

Masig

Vores dreng kunne ikke tåle Nan (heller ikke Nan HA), fik hård mave/forstoppelse af det, så vi måtte ret hurtigt skifte til Allomin...

Vil forresten lige sige at de vist bruger Nan på sygehuset, gjorde de i hvert fald på vores, så tror ikke du behøver have med selv.. Spørg dem evt hvad de har...

Anmeld

15. september 2013

Isabella_mor

jeg brugte først Holle fra helsekost forretningen. mn efter noget tid skiftede vi over til at bruge HIPP som er økologisk...

så vi brugte hverken nan eller allomin.

Anmeld

15. september 2013

Benjamins'mor

Masig skriver:

Vores dreng kunne ikke tåle Nan (heller ikke Nan HA), fik hård mave/forstoppelse af det, så vi måtte ret hurtigt skifte til Allomin...

Vil forresten lige sige at de vist bruger Nan på sygehuset, gjorde de i hvert fald på vores, så tror ikke du behøver have med selv.. Spørg dem evt hvad de har...

De bruger nutramigen, for det fik min søn der og har også forhørt mig både ved jm, læge og sundhedsplejerske, det er stadig nutramigen de bruger der.

Anmeld

15. september 2013

Maja88

Ville vælge nan ha 1

Anmeld

16. september 2013

lycly

Benjamins'mor skriver:

Det er også den jeg har købt til at starte med, NAN HA havde 200 g mindre indhold og kostede 15-20 kr mere end NAN Pro i Bilka idag, så kan vi altid skifte til HA hvis hun ikke kan klare Pro.

Synes jeg lyder som en god ide Mine børn har slet ikke kunne tåle den der Ha. Heldigvis, for den er nemlig mega dyr Eller de har ikke fået ondt, men deres afføring fik den mærkeligste farve og stank helt sindssygt

Anmeld

16. september 2013

Masig

Benjamins'mor skriver:

De bruger nutramigen, for det fik min søn der og har også forhørt mig både ved jm, læge og sundhedsplejerske, det er stadig nutramigen de bruger der.

OK... Underligt alligevel at der er forskel på sådan noget, det burde da egentlig være ens i hele landet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.