sådan ruinere du dig selv på en månede -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Hvor er det strengt! Har du prøvet at 'true' din mor og søskende med at du bliver nødt til at forklare gavens modtager hvordan de ter sig og bede om at få gaven tilbage pga dem? (ikke at du skal gøre sådan men måske tanken om at såre gave modtageren og selv blive ydmyget som lede egoister kan få dem til at betale dig dine penge?)

har faktisk sagt til min mor at jeg jo så måtte ringe derud og sige at den gave kun var fra mig og børnene, men bare med svare " så må du jo gøre det"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

TNBC

Anonym skriver:

man lover at købe gave fra sine søskende og forældre til barnedåb -.-

det var så 1500 kr ud af lommen, og sidste gang jeg stolede på min familie -.-

vi giver dåbs gaver for 500,-

og da dem vi skulle til barnedåb ved ønskede sig tremmeseng gik vi alle sammen, sammen. Jeg smed derfor hele beløbet da de andre ikke havde mulighed for at komme derind.

nu står jeg med en søster der ikke mener hun lige har de 500 kr, en storebror der siger det er min mor der skal betale de 500 fra dem fordi hun skylder dem penge, og en mor der ikke vil give mig en rød reje, det var så lige 1500kr ud af lommen, som jeg selv skulle have brugt, eks. på at forsørge mine børn så nu sidder jeg her med sølle 700 kr tilbage til resten af måneden og skal forsørge 1 voksen og 2 børn, og det kan man jo bare...

ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg havde bare lige brug for at rase ud. for det er virkelig en øv følelse at tro man kan stole på sine forældre og søskende når man i virkeligheden ikke kan...... :/

det er mega surt, men nu ved du at du ikke skal lægge ud.

hvorfor kunne de ikke betale dig og så du hentede den?
Så var du sikker på at det blev gjort.

men det er bare mega dårlig stil.

Anmeld

14. september 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

det er mega surt, men nu ved du at du ikke skal lægge ud.

hvorfor kunne de ikke betale dig og så du hentede den?
Så var du sikker på at det blev gjort.

men det er bare mega dårlig stil.

tror sku nok bare jeg var ldit naiv, da jeg blev spurgt om jeg ikke bare kunne ligge ud, og så ville få pengene efter jeg havde hentet den,

Anmeld

14. september 2013

TNBC

Anonym skriver:

tror sku nok bare jeg var ldit naiv, da jeg blev spurgt om jeg ikke bare kunne ligge ud, og så ville få pengene efter jeg havde hentet den,

Jamen selvfølgelig stoler man også på sin familie.

det er første gang de har lavet sådan et nummer eller første gang du har lagt ud?

Men nu ved du, at det skal du ikke gøre mere. men du skal blive ved med at presse på..

Anmeld

14. september 2013

mor88

Anonym skriver:

Hvad fanden er det for en mor?!! Nøj, hvor jeg føler med dig jeg ville godtnok være såret, hvis min mor lavede sådan et nummer...

Anmeld

14. september 2013

Kløver

Nej hvor er de tarvelige, sikke en dum situation, og kan de ikke være bekendt, så meget for familie
Hvis de ikke betaler synes jeg du skal ringe og forklare og sige gaven kun er fra jer
700 er ikke meget og håber i klarer den, ved godt det ikke er sundt men kan i måske leve af bla pasta til aften, lave frikadeller og så er der kun 1 pr mand, pølser, risengrød osv og se om du kan få det til at strække så langt som muligt

Anmeld

14. september 2013

camilla10

Jeg ved godt, det ikke hjælper noget her og nu. Men jeg tror, jeg fremadrettet ville tænke, at jeg i hvert fald ville undgå at give gaver til de pågældende familiemedlemmer fremover og spare lidt der på sigt 

Anmeld

14. september 2013

Kildebakken

14. september 2013

Kildebakken

Anonym skriver:

man lover at købe gave fra sine søskende og forældre til barnedåb -.-

det var så 1500 kr ud af lommen, og sidste gang jeg stolede på min familie -.-

vi giver dåbs gaver for 500,-

og da dem vi skulle til barnedåb ved ønskede sig tremmeseng gik vi alle sammen, sammen. Jeg smed derfor hele beløbet da de andre ikke havde mulighed for at komme derind.

nu står jeg med en søster der ikke mener hun lige har de 500 kr, en storebror der siger det er min mor der skal betale de 500 fra dem fordi hun skylder dem penge, og en mor der ikke vil give mig en rød reje, det var så lige 1500kr ud af lommen, som jeg selv skulle have brugt, eks. på at forsørge mine børn så nu sidder jeg her med sølle 700 kr tilbage til resten af måneden og skal forsørge 1 voksen og 2 børn, og det kan man jo bare...

ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg havde bare lige brug for at rase ud. for det er virkelig en øv følelse at tro man kan stole på sine forældre og søskende når man i virkeligheden ikke kan...... :/

Så er de penge sparret juleaften, hvor de kan få et gavekort til deres del af gaven fra jer:-)

Anmeld

14. september 2013

MorDk

Hold da op hvor er din familie bare strenge! Det ville jeg simpelthen ikke finde mig i  Ejjj hvor bliver jeg gal på dine vegne!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.