AnnaKJ skriver:
Jeg var igår til sådan noget sports cup med vores skole.
Der skulle så spillers noget der hedder bumperz (google det evt.).
Vores klasse og jeg står udenfor banen og kigger på to andre hold der spiller.
Men lige pludselig bliver en mand med en bumperz på skubbet ret voldsomt af en anden bumperz. Han flyver så nærmest ud over sidelinjen med meget stor hastighed. Her står jeg og havde ikke set ham komme. Han rammer mig for fuld hammer og jeg bliver slynget ret voldsomt (har jeg fået at vide) op i luften og 2-3 baglæns.
Lander ned på min hofte først og smækker så baghoved og nakke ned i jorden, hvor min underkrop nærmest svinger rundt en halv omgang mere.
Dette er sådan jeg har fået det fortalt.
Jeg husker umiddelbart kun at jeg bliver ramt og næst at jeg vågner på jorden.
Ingen ude på banen reagerede på at jeg blev ramt, de spillede blot videre 
Min egen klasse tog sig selvfølgelig af mig.
Efter mærkede jeg ikke noget specielt, men idag er min nakke helt slem og kan mærke lidt i højre side af hoften.
Lige nu ligger jeg på ryggen og kan overhovedet ikke løfte mit hoved uden hjælp fra mine hænder. Det er gøre vanvittig ondt!
Tænke i at det bare er slaget, eller ville det være smart med et kald til lægen?
Jeg synes du skal kontakte skadestuen. For at blive scanner for en sikkerhedsskyld.
Sådan som du beskriver dine smerter var ligesådan jeg havde det efter en kørte op i røven af mig i bil. Jeg fik dog smerter lige efter ulykken. Men idag har jeg piskesmæld og det er 3 år siden.
Så det super vigtigt du kommer afsted og specielt hvis du kan have fået et lille brud.
Og når du siger du jo faktisk har været besvimet. Afsted på skadestuen med dig.
Håber på det bedste og at det bare er et evt. Slag
Anmeld