Er det for dyrt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2013

Malene76

Anonym skriver:

Ja, den er helt vild sød!  Men tænkte bare, om det var meget i forhold til, at det er noget man bruger i én dag? Det er det selvfølgelig også til bryllup og konfirmationer. Der giver man da med garanti mere  Tror kraftigt jeg overvejer om det skal være den! 

Så synes jeg personligt ikke det er så slemt. Det er en del penge ja, men hvis det var den jeg var faldet for, så havde jeg fundet pengene.  Kan I have en god dag.

kh Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

hold nu op den er altså også bare smuk

synes ikke 700 er meget, og hvis man gør som vi har gjort i vores familie, gemt den, så den mine 2 drenge, og den ene af tvillingerne skal døbes i, er den jeg elv er døbt i og gemmer man den korrekt er de stadig som nye, du kan ikke se der ihvertfald er 7 børn der er døbt i den jeg og drengene er døbt i, den er simpelthen stadig hammer smuk <3

Det er selvfølgelig rigtigt  Havde lidt tænkt tanken. Det er ret smukt at gøre det på den måde. Så der er en tanke bag kjolen også 

Anmeld

13. september 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Det kan da være, at der kommer mere end et barn, og i så fald er det jo pludselig ikke dyrt for en familie-kjole (:

Nej det er rigtig nok  Den skal klart gemmes. Hvis jeg så skal have flere børn, eller mine søskende skal, kan man have muligheden for at bruge den samme. Syntes det er en sød tanke  I min kærestes familie, havde de en kjole, som var brugt til alle børnebørnene, hvorefter deres navn, samt dåbsdato var boderet i, indvendig. Den gik desværre til efter 6. gang  Men ideen var go! 

Anmeld

13. september 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Jeg er ved at kigge på dåbskjole til den bette, og jeg har simpelthen forelsket mig i denne her... Men den koster 700kr  Jeg syntes det lyder af meget. Men ved ærligtalt ikke meget om priserne på kjolerne. Er den dyr? 

I min familie er en dåbskjole gået i arv til (indtil videre) 15 børn. I den dur lyder 700,- ikke meget...

Anmeld

13. september 2013

M (:

Anonym skriver:

Nej det er rigtig nok  Den skal klart gemmes. Hvis jeg så skal have flere børn, eller mine søskende skal, kan man have muligheden for at bruge den samme. Syntes det er en sød tanke  I min kærestes familie, havde de en kjole, som var brugt til alle børnebørnene, hvorefter deres navn, samt dåbsdato var boderet i, indvendig. Den gik desværre til efter 6. gang  Men ideen var go! 

Sådan en dåbskjole har vi også, og den har indtilvidere været brugt til 7 børn; det første i 1983 (!!!) og det sidste (indtil videre) i 2013 (: 

Der er sat en lille sløjfe på for hvert barn, hvorpå fornavn og datoen er broderet. Lyserød skift for pige og lyseblå for dreng. Der er indtil videre 4 drenge og 3 piger. Vi er nu ved 2. Generation, og min søns sløjfe vil blive syet på over mit navn som en slags stamtræ (: 

Anmeld

13. september 2013

Rockertand

Anonym skriver:

VJeg er ved at kigge på dåbskjole til den bette, og jeg har simpelthen forelsket mig i denne her... Men den koster 700kr  Jeg syntes det lyder af meget. Men ved ærligtalt ikke meget om priserne på kjolerne. Er den dyr? 

Vi fik designet og syet en kjole til 1800 kr plus det løse, så jeg synes ikke, at det er dyrt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.