Er det for dyrt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg er ved at kigge på dåbskjole til den bette, og jeg har simpelthen forelsket mig i denne her... Men den koster 700kr  Jeg syntes det lyder af meget. Men ved ærligtalt ikke meget om priserne på kjolerne. Er den dyr? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

TNBC

Anonym skriver:

g AndtJeg er ved at kigge på dåbskjole til den bette, og jeg har simpelthen forelsket mig i denne her... Men den koster 700kr  Jeg syntes det lyder af meget. Men ved ærligtalt ikke meget om priserne på kjolerne. Er den dyr? 

Jeg fandt lige nogle, der lå prisen fra 499 til 869. Så nej vil ikke sige 700 er meget.

Anmeld

13. september 2013

Malene76

Anonym skriver:

Jeg er ved at kigge på dåbskjole til den bette, og jeg har simpelthen forelsket mig i denne her... Men den koster 700kr  Jeg syntes det lyder af meget. Men ved ærligtalt ikke meget om priserne på kjolerne. Er den dyr? 

Den er super flot. Den ville jeg gerne købe. Det er ikke billigt, men jeg vil godt betale prisen for noget som jeg ved jeg bliver glad for. 

Kh Malene

Anmeld

13. september 2013

stjernehimmel

Synes bestemt den ser ud til at være alle pengene værd....

man kan sikkert få nogle der er billigere.... men synes ikke 700 kr er dyrt for den, for den er virkelig fin

Anmeld

13. september 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg fandt lige nogle, der lå prisen fra 499 til 869. Så nej vil ikke sige 700 er meget.

Nåe okay, så er det hvis en meget 'normal' pris at give for en kjole  Tak!

Anmeld

13. september 2013

TNBC

Anonym skriver:

Nåe okay, så er det hvis en meget 'normal' pris at give for en kjole  Tak!

Ja det er vel lidt i stil med brudekjoler, de er heller ikke ligefrem Det billigste på markedet.

Selv tak.

Anmeld

13. september 2013

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Den er super flot. Den ville jeg gerne købe. Det er ikke billigt, men jeg vil godt betale prisen for noget som jeg ved jeg bliver glad for. 

Kh Malene

Ja, den er helt vild sød!  Men tænkte bare, om det var meget i forhold til, at det er noget man bruger i én dag? Det er det selvfølgelig også til bryllup og konfirmationer. Der giver man da med garanti mere  Tror kraftigt jeg overvejer om det skal være den! 

Anmeld

13. september 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Synes bestemt den ser ud til at være alle pengene værd....

man kan sikkert få nogle der er billigere.... men synes ikke 700 kr er dyrt for den, for den er virkelig fin

Det ender nok også med at blive den  Jeg syntes virkelig også den er fin! Især med alle de små boderede detaljer  

Anmeld

13. september 2013

M (:

Anonym skriver:

Ja, den er helt vild sød!  Men tænkte bare, om det var meget i forhold til, at det er noget man bruger i én dag? Det er det selvfølgelig også til bryllup og konfirmationer. Der giver man da med garanti mere  Tror kraftigt jeg overvejer om det skal være den! 

Det kan da være, at der kommer mere end et barn, og i så fald er det jo pludselig ikke dyrt for en familie-kjole (:

Anmeld

13. september 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

hold nu op den er altså også bare smuk

synes ikke 700 er meget, og hvis man gør som vi har gjort i vores familie, gemt den, så den mine 2 drenge, og den ene af tvillingerne skal døbes i, er den jeg elv er døbt i og gemmer man den korrekt er de stadig som nye, du kan ikke se der ihvertfald er 7 børn der er døbt i den jeg og drengene er døbt i, den er simpelthen stadig hammer smuk <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.