Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
gædde/gitte skriver: det gør jeg også!!er også ved at overveje at skifte væddemålet ud -venner plejer at stille flødeboller på spil... men er sgu ved at være træt af skum....og det hjælper jo heller ikke på vægten
det gør jeg også!!er også ved at overveje at skifte væddemålet ud -venner plejer at stille flødeboller på spil... men er sgu ved at være træt af skum....og det hjælper jo heller ikke på vægten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
gædde/gitte skriver: har spændt mine bukser op virkelig angstefremkaldene når man er på job og VED at hvis jeg går i knæ(ikke den type job -gris ) så falder de af!! åhhhhhhh er ved at dø af kvalme....men fik mig et lille grin da det gik op for mig at mine kommentar omkring dette, blev læst højt på ANR (anne og de herreløse hunde) hahahahvidste ikke de gjorde det så kom der noget funny ud af en skod dag alligevel
har spændt mine bukser op virkelig angstefremkaldene når man er på job og VED at hvis jeg går i knæ(ikke den type job -gris ) så falder de af!! åhhhhhhh er ved at dø af kvalme....men fik mig et lille grin da det gik op for mig at mine kommentar omkring dette, blev læst højt på ANR (anne og de herreløse hunde) hahahahvidste ikke de gjorde det så kom der noget funny ud af en skod dag alligevel
gædde/gitte skriver: ..... ja.. længe ventet update men har været træt af at skrive øv oplevelser ned - sidst regnede en eller anden forkert, så jeg missede mit forsøg men .......... jeg skal så insemineres i morgen FREDAG D. 13 kl 13.30 ! så får jeg da med sikkerhed brug for og lykkedes det = djævleyngel ?? Uanset hvad så er det det sidste IUI forsøg (nr. 6) så duer det heller ikke denne gang, så rykker vi det mindste videre! jeg har det af helvede til lige nu..... er der andre der har prøvet at få KVALME af otrivelle??? står her og kædeæder for at holde det i skak.ps. lad være med at stikke jer midt på maven! - fjolset her står med åbne bukser, fordi jeg nu har et blåmærke der hvor knappen sidder.... ja.. jeg er fandme en klaphat
..... ja.. længe ventet update men har været træt af at skrive øv oplevelser ned - sidst regnede en eller anden forkert, så jeg missede mit forsøg men .......... jeg skal så insemineres i morgen FREDAG D. 13 kl 13.30 ! så får jeg da med sikkerhed brug for og lykkedes det = djævleyngel ?? Uanset hvad så er det det sidste IUI forsøg (nr. 6) så duer det heller ikke denne gang, så rykker vi det mindste videre! jeg har det af helvede til lige nu..... er der andre der har prøvet at få KVALME af otrivelle??? står her og kædeæder for at holde det i skak.ps. lad være med at stikke jer midt på maven! - fjolset her står med åbne bukser, fordi jeg nu har et blåmærke der hvor knappen sidder.... ja.. jeg er fandme en klaphat
Fredag den 13 er en god dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128