fredag d. 13

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
15 svar
10 synes godt om
12. september 2013

gædde/gitte

..... ja.. længe ventet update men har været træt af at skrive øv oplevelser ned - sidst regnede en eller anden forkert, så jeg missede mit forsøg

men .......... jeg skal så insemineres i morgen

FREDAG D. 13 kl 13.30 !

så får jeg da med sikkerhed brug for og lykkedes det = djævleyngel ??

Uanset hvad så er det det sidste IUI forsøg (nr. 6) så duer det heller ikke denne gang, så rykker vi det mindste videre!

jeg har det af helvede til lige nu..... er der andre der har prøvet at få KVALME af otrivelle???
står her og kædeæder for at holde det i skak.

ps. lad være med at stikke jer midt på maven! - fjolset her står med åbne bukser, fordi jeg nu har et blåmærke der hvor knappen sidder.... ja.. jeg er fandme en klaphat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

modesty

PS: Ægget der blev til min skønne dreng, blev også lagt op d. 13. 

Anmeld

12. september 2013

gædde/gitte

modesty skriver:

PS: Min skønne dreng blev også lagt op d. 13. 

jamen SÅ KAN det jo lade sig gøre

Anmeld

12. september 2013

asff

gædde/gitte skriver:

..... ja.. længe ventet update men har været træt af at skrive øv oplevelser ned - sidst regnede en eller anden forkert, så jeg missede mit forsøg

FREDAG D. 13 kl 13.30 !

Uanset hvad så er det det sidste IUI forsøg (nr. 6) så duer det heller ikke denne gang, så rykker vi det mindste videre!

jeg har det af helvede til lige nu..... er der andre der har prøvet at få KVALME af otrivelle???

ps. lad være med at stikke jer midt på maven! - fjolset her står med åbne bukser, fordi jeg nu har et blåmærke der hvor knappen sidder.... ja.. jeg er fandme en klaphat

Uh held og lykke  Kunne da være lidt fedt, hvis lige præcis  I var heldige fredag d 13.  

Anmeld

12. september 2013

gædde/gitte

asff skriver:

Uh held og lykke  Kunne da være lidt fedt, hvis lige præcis  I var heldige fredag d 13.  

arh men... jeg er simpelthen bare SÅ klumpet og uheldig af natur...så sikkert ikke

men på den anden side, plejer man ikke at sige at - og - giver + ??

Anmeld

12. september 2013

asff

gædde/gitte skriver:

arh men... jeg er simpelthen bare SÅ klumpet og uheldig af natur...så sikkert ikke

men på den anden side, plejer man ikke at sige at - og - giver + ??

Det er lige præcis det jeg mener! Hvis du er uheldig af natur (du er ikke den eneste) og det er en uheldig dag.. Så bliver du da gravid  

Anmeld

12. september 2013

Lykke:)

gædde/gitte skriver:

FREDAG D. 13 kl 13.30 !

Krydser fingre!
Håber SÅ meget på, at det er jeres tur!

Anmeld

12. september 2013

gædde/gitte

Lykke:) skriver:

Krydser fingre!
Håber SÅ meget på, at det er jeres tur!

det gør jeg også!!

er også ved at overveje at skifte væddemålet ud -venner plejer at stille flødeboller på spil... men er sgu ved at være træt af skum....og det hjælper jo heller ikke på vægten

Anmeld

12. september 2013

Kløver

Uh krydser alt jeg kan, jeg skal insemineres mandag eller tirsdag jeg har også fået blå mærker på maven efter fostimon har ikke nogle bløde bukser du kan bruge, går selv i strækninger tror jeg det hedder

Anmeld

12. september 2013

gædde/gitte

Maja84 skriver:

Uh krydser alt jeg kan, jeg skal insemineres mandag eller tirsdag jeg har også fået blå mærker på maven efter fostimon har ikke nogle bløde bukser du kan bruge, går selv i strækninger tror jeg det hedder

har spændt mine bukser op virkelig angstefremkaldene når man er på job og VED at hvis jeg går i knæ(ikke den type job -gris ) så falder de af!!

åhhhhhhh er ved at dø af kvalme....

men fik mig et lille grin da det gik op for mig at mine kommentar omkring dette, blev læst højt på ANR (anne og de herreløse hunde) hahahah

vidste ikke de gjorde det

så kom der noget funny ud af en skod dag alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.