Anonym skriver:
Jeg går og pusler med tanken om at skifte min profil. Jeg er skam glad nok for at være herinde, men har vist lært på den hårde måde, at det ikke altid er smart at have et profilbillede af en selv.
Jeg har nu oplevet en eller flere, der har "fundet" mig herinde og dermed ansøgt mig om venskab. Vi taler bekendte, jeg hang ud med for 10 år siden - noget i den stil.
Jeg kan selvfølgelig lade være med at acceptere anmodningen, men det ændrer jo ikke på, at de nu ved, hvad jeg hedder mv.
Og i alt det her PB-helvede, har jeg nydt godt af at være et sted, hvor jeg kunne være "fri"... Uden at blive dømt mv., men det er som om, det er lidt forsvundet nu..
Men hvordan gør man det lige anonymt, så dem, man gerne vil have på vennelisten eksempelvis bliver osv?
Jeg undrer mig lidt over at det kan komme som en overraskelse at du bliver genkendt, når du lægger et billede op af dig selv.

Når det så er sagt, så ville jeg nedlægge min nuværende profil, oprette en ny anonym og ansøge de folk om venskab som du gerne vil være venner med igen, med en lille pb om hvem du er.
Anmeld