Når man bliver "genkendt" på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
14 svar
6 synes godt om
12. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg går og pusler med tanken om at skifte min profil. Jeg er skam glad nok for at være herinde, men har vist lært på den hårde måde, at det ikke altid er smart at have et profilbillede af en selv.

Jeg har nu oplevet en eller flere, der har "fundet" mig herinde og dermed ansøgt mig om venskab. Vi taler bekendte, jeg hang ud med for 10 år siden - noget i den stil.

Jeg kan selvfølgelig lade være med at acceptere anmodningen, men det ændrer jo ikke på, at de nu ved, hvad jeg hedder mv.

Og i alt det her PB-helvede, har jeg nydt godt af at være et sted, hvor jeg kunne være "fri"... Uden at blive dømt mv., men det er som om, det er lidt forsvundet nu..

Men hvordan gør man det lige anonymt, så dem, man gerne vil have på vennelisten eksempelvis bliver osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Jeg går og pusler med tanken om at skifte min profil. Jeg er skam glad nok for at være herinde, men har vist lært på den hårde måde, at det ikke altid er smart at have et profilbillede af en selv.

Jeg har nu oplevet en eller flere, der har "fundet" mig herinde og dermed ansøgt mig om venskab. Vi taler bekendte, jeg hang ud med for 10 år siden - noget i den stil.

Jeg kan selvfølgelig lade være med at acceptere anmodningen, men det ændrer jo ikke på, at de nu ved, hvad jeg hedder mv.

Og i alt det her PB-helvede, har jeg nydt godt af at være et sted, hvor jeg kunne være "fri"... Uden at blive dømt mv., men det er som om, det er lidt forsvundet nu..

Men hvordan gør man det lige anonymt, så dem, man gerne vil have på vennelisten eksempelvis bliver osv?

Kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men jeg er selv en af dem der elsker at have en anonym profil. Der er en vis frihed I at man kan frit skrive om sine tanker uden der er nogen der ved hvem man er i "virkeligheden" 

Anmeld

12. september 2013

Benjamins'mor

Jeg tænker lidt (ved ikke om det kan fungere sådan).
Men slette de venner, som du vil være anonym for. Ændre alt på din profil, inkl navn og profilbillede og så evt blive plusmedlem.

Anmeld

12. september 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Er ikke helt sikker på om jeg forstår dit spørgsmål helt korrekt.  

Men sådan som jeg læser det, så spørger du enten, hvordan du kan gøre din nuværende bruger mere anonym, og ellers hvordan du opretter en ny, men stadig beholder de samme venner.?!

Hvis du gerne vil have din nuværende bruger mere anonym, så kunne du f.eks. slette dem du ikke længere ønsker at have på din venneliste, og så ændre dit brugernavn og generelt gøre din bruger mere anonym. 

Hvis du gerne vil have en ny bruger med de samme venner,  så opret en ny bruger, og gør den fra start mere anonym. Send dereftet et privat brev til dem du fortsat stadig vil have som ven,  at du har oprettet en ny profil fordibdu vil være lidt mere anonym.  

Hvis jeg har misforstået det må du lige uddybe spørgsmålet. 

Anmeld

12. september 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Jeg ville deaktivere min profil, oprette en ny og sende alle de venner som man ville beholde en lille besked om at man har ændret navn... 

Kan godt forstå du vil være anonym, det har jeg det også selv bedst med  

Anmeld

12. september 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Kan godt forstå dig, jeg vile af samme grund heller ikke have oplysninger tilgængelige her på siden, som kan direkte linkes til mig irl. Det betyder dog ikke, at jeg ikke er ærlig omkring alt, jeg skriver her på siden. Jeg har bare brug for at have det som frirum, som du også er inde på. Plus med min jobprofil går det bare slet ikke, at man kan google sig frem til den her side og oplysninger om mig. 

Jeg synes, du skal oprette en mere anonym profil, så du kan have dit baby.dk "i fred".

Anmeld

12. september 2013

Xolia

Anonym skriver:

Tror kun du kan klare det ved at skifte profil til et "intetsigende-navn" og uden billede.

Skriv til de venner du gerne vil beholde og informer dem om skiftet - det må vel være det?

-Xolia-

Anmeld

12. september 2013

Anonym trådstarter

Prinsen & prinsessen <3 skriver:

Er ikke helt sikker på om jeg forstår dit spørgsmål helt korrekt.  

Men sådan som jeg læser det, så spørger du enten, hvordan du kan gøre din nuværende bruger mere anonym, og ellers hvordan du opretter en ny, men stadig beholder de samme venner.?!

Hvis du gerne vil have din nuværende bruger mere anonym, så kunne du f.eks. slette dem du ikke længere ønsker at have på din venneliste, og så ændre dit brugernavn og generelt gøre din bruger mere anonym. 

Hvis du gerne vil have en ny bruger med de samme venner,  så opret en ny bruger, og gør den fra start mere anonym. Send dereftet et privat brev til dem du fortsat stadig vil have som ven,  at du har oprettet en ny profil fordibdu vil være lidt mere anonym.  

Hvis jeg har misforstået det må du lige uddybe spørgsmålet. 

Det er lige præcis sådan

Anmeld

12. september 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg tænker lidt (ved ikke om det kan fungere sådan).
Men slette de venner, som du vil være anonym for. Ændre alt på din profil, inkl navn og profilbillede og så evt blive plusmedlem.

Men jeg er ikke blevet venner med dem endnu... Og gør det heller ikke..

Anmeld

12. september 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Men jeg er ikke blevet venner med dem endnu... Og gør det heller ikke..

Undskyld, så er der noget jeg har misforstået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.