Lortemor, ja det er mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2013

B&J

du er kun et menneske og du er mor og vi får nok, men ja det gør ondt hvis man kommer til det men husk vi er kun et menneske og vi laver fejl og dit barn elsker dig selv om du fik nok!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

Muffinmus

Herreste Gud...du er da en fin mor
Jeg har:
Tabt mit barn ud af liften fra 30 cm højde da håndtaget gled
Haft et barn der faldt ned fra puslebordet da jeg vendte mig om efter sokker.
Haft et barn der trak en skål kogende vand hen over sin fod da han sad på armen og jeg stod og lavede mad
Haft banket min datter hoved ind i dørkarmen da jeg var ved at vælte over katten
Har råbt af mine børn mere end EN gang
Haft et barn der faldt ud af sengen og fik en bule.....

SÅ, tror nok vi kan konstatere at du IKKe er en lorte mor, for i så fald ville jeg være moderen fra helvede...og sådan ser jeg ikke mig selv, heldigvis har også tre af slagsen, så det ville da være underligt om ikke der skete noget i huset i ny og næ

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Herreste Gud...du er da en fin mor
Jeg har:
Tabt mit barn ud af liften fra 30 cm højde da håndtaget gled
Haft et barn der faldt ned fra puslebordet da jeg vendte mig om efter sokker.
Haft et barn der trak en skål kogende vand hen over sin fod da han sad på armen og jeg stod og lavede mad
Haft banket min datter hoved ind i dørkarmen da jeg var ved at vælte over katten
Har råbt af mine børn mere end EN gang
Haft et barn der faldt ud af sengen og fik en bule.....

SÅ, tror nok vi kan konstatere at du IKKe er en lorte mor, for i så fald ville jeg være moderen fra helvede...og sådan ser jeg ikke mig selv, heldigvis har også tre af slagsen, så det ville da være underligt om ikke der skete noget i huset i ny og næ

Undskyld, men din indlæg hjalp på humøret, 1000 tak

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

Selvom jeg er præget af en ufattelig dårlig samvittighed, hjælper det alligevel at få af vide at jeg ikke er den eneste der er kammet over

1000 tak, piger

Anmeld

11. september 2013

AnthonsMor

Søde du.. Det kan ske for enhver..
Og lige præcis dét at du faktisk tænker over det bagefter gør dig jo til en SUPERmor!

At du råber af din søn en enkelt gang gør ham IKKE i tvivl om, at han er det vigtigste i dit liv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.