Lortemor, ja det er mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.351 visninger
14 svar
26 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. september 2013

Anonym trådstarter

Aldrig, aldrig, aldrig i de 4 år jeg har haft børn har jeg råbt af dem, idag gjorde jeg det, jeg havde svoret jeg aldrig ville gøre, nemli at råbe af mit barn

Total lortemor

Han kom i seng da han har svaret mig igen HELE dagen og til sidst var det bare nok, han fik børstet tænder og jeg fik ham puttede og mysset godnat, men desværre inden det råbte jeg af ham

stakkels dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

MorDk

Anonym skriver:

Aldrig, aldrig, aldrig i de 4 år jeg har haft børn har jeg råbt af dem, idag gjorde jeg det, jeg havde svoret jeg aldrig ville gøre, nemli at råbe af mit barn

Total lortemor

Han kom i seng da han har svaret mig igen HELE dagen og til sidst var det bare nok, han fik børstet tænder og jeg fik ham puttede og mysset godnat, men desværre inden det råbte jeg af ham

stakkels dreng

Du er ingen lortemor. Du fik bare nok! Og du behøver ikke koge mere suppe på den. Kram!

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Du er ingen lortemor. Du fik bare nok! Og du behøver ikke koge mere suppe på den. Kram!

Men hold nu k*ft, jeg har det virkelig virkelig dårligt,har virkelig lyst til at gå op og bare kramme ham inderligt

Anmeld

11. september 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Total lortemor

stakkels dreng

at kalde sig selv en lorte mor er måske ligee lidt overdrevet jeg er klar over at det formenligt er sådan man føler, men en lorte mor i mine øjne er en som er både fysisk og psykisk voldelig overfor sit barn, og dét er jo ikke tilfældet jeg tror ikke der findes den mor som ikke en gang imellem har mistet fatningen, og sådan er det jo bare

op på hesten igen

Anmeld

11. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Total lortemor

stakkels dreng

Du er ikke en lorte mor, du er er menneske!
Og ja du mistede grebet,
Men det gør dg bestemt ikke til en lorte mor, imorgen er der en ny dag!

Anmeld

11. september 2013

MorDk

Anonym skriver:

Men hold nu k*ft, jeg har det virkelig virkelig dårligt,har virkelig lyst til at gå op og bare kramme ham inderligt

Ved du hvad? Det at du har en samvittighed... det gør at du IKKE er en lortemor! Og imorgen krammer du ham og siger: "undskyld jeg råbte af dig igår. Selvom jeg gjorde det så ELSKER jeg dig" ♥

Anmeld

11. september 2013

Elgaard73

Du er bestemt ikke en lortemor. Du er bare Mor og Menneske. Tror ikke at der er en eneste mor, der kan sige sig fri for at have hævet stemmen eller råbt af deres børn, på et eller andet tidspunkt.

Kram herfra. Kender godt følelsen, man sidder med efter en træls dag. 

Ps. En lortemor ville aldrig have oprettet et oplæg som dit, for hun ville slet ikke have det dårligt over det hun havde gjort. 

Anmeld

11. september 2013

Moma

Kram herfra. Vi kan alle have en dårlig dag. Ekstra kys og kram til din lille trold i morgen. 

Anmeld

11. september 2013

Carina:-)

Sådan noget sker .

Så længe det ikke er noget der sker jævnligt er jeg sikker på at din søn klarer sig.

Det vigtigste efter en dum dag er at man ikke går i seng som uvenner.

Og det gjorde I jo ikke 

Anmeld

11. september 2013

Annette A

Det kan ske for de allerfleste og du virker som om det ligger dig så fjernt ellers og selvfølgelig kan vi alle blive trætte fra tid til anden.

Men kender godt den frygtelige samvittighed selvom det man har gjort trods alt ikke er verdens undergang. Det betyder bare vi elsker de unger så højt men vi skal huske på at vi trods alt godt kan køre lidt trætte og det skal man kunne tilgive sig selv.

Men forstår dig inderligt godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.