Anonym skriver:
Er lige anonym, da jeg ikke ønsker at komme ud med min økonomi på nettet 
Nå, sagen er den at vi bor i den skønneste, nye 2-værelses lejlighed med have på 68 kvm, den ligger perfekt.
Men vi må simpelthen indse den er for dyr. Vi har intet tilovers, vi giver 10000 ca med alt hver måned. Er så træt af det.
Vi har nu skrevet os op til en 1-værelses på 44 kvm, også med have (et krav), der er maxhusleje inkl alt 4000 om måneden. Altså vil vi have 6000 mere til os selv om måneden. (Den er godt indrettet, min veninde bor derude)
Jeg kender byen, da jeg har boet der i 20 år af mit liv.
Og en 2-værelses på 55 kvm, også med have og en max husleje på 5500 med alt. Det samme sted.
Det er noget længere væk fra kærestens arbejde. Der er 15 km fra hvor vi bor nu, og 49 fra det andet sted. Han vil så tage bilen, så det vil tage samme tid i transport ca.
Så er mit spørgsmål til jer kloge kvinder: vi står nummer 10 på venteliste til den 1- værelses (max 6 måneder sagde de), tror i vi vil være meget kede af at bo i en 1 værelses med en baby (kommer til november). Eller skal vi give det mere for en 2-værelses? Vi vil bo der til vi har fået styr på økonomien og sparet op til hus. Max 2 år regner vi med.
Eller er det fint ikke at have et værelse? Er virkelig tvivl :/
Der er lidt længere ventetid til en 2-værelses, men ikke meget.
Håber virkelig der er nogen der vil komme med gode råd 
Jeg tror, I bliver kede af, at vælge en 1'er.
Dels fordi; I ved aldrig hvor lydsensitivt et barn I evt får - det kan virkelig blive et problem, hvis den eneste dør der findes, er til wc eller køkken.
Derudover bor vi 2 voksne og 2 børn( en på 2 år og en på 11 mdr) i en 2,5 vær. lejlighed og vi er ved at blive sindssyge - mildest talt!
Børnene har ingen løbeplads og vi har ikke de bedste muligheder for at dyrke parforholdet. Ydermere mangler vi opbevaringsplads i dén grad!
Det er absolut ikke de 1000 kr. værd, at bo så trangt, hvis du spørger mig
Anmeld