Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
asff skriver: Ja det var også en god ide! Men så bliver jeg nødt til at bage en kage til Sådan en svampet chokofætter.
Ja det var også en god ide! Men så bliver jeg nødt til at bage en kage til Sådan en svampet chokofætter.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ben&Jerry is og en ordentlig røvfuld chokolade fra Frellsen chokolade
Helt klart en bøtte ben&jerrys halfbaked til hver! Hehe den er muuuuums!
Årh det lyder da bare super hyggeligt! Jeg ELSKER kæreste-hygge! Min kæresten og jeg får virkelig også hygget igennem inden vi snart skal være forældre. Så bliver der nok ikke den samme tid til det
Men når vi hygger, køber vi bland selv slik, og altid for meget af slagsen. Vi er hvis som du siger din kæreste er til at blande Udover det, køber vi en coca cola, og vores ynglings Ben&Jerry's is. Cookie Dough! Vi deler et bæger, for det er altså ret dyrt! Og så elsker jeg frugt. Det er næsten bedre end slik syntes jeg. Så det køber jeg også. Melon, ananas, jordbær.. what ever
CAWI skriver: Netto har sådan en chokolade fondant kage på frost. Lige et minut i mikroen og en klat vanilie is til. MUMS siger jeg bare
Netto har sådan en chokolade fondant kage på frost. Lige et minut i mikroen og en klat vanilie is til. MUMS siger jeg bare
Vi skal i netto!
Carina:-) skriver: Ben&Jerry is og en ordentlig røvfuld chokolade fra Frellsen chokolade
Årh, der ligger bare ikke nogen Frellsen tæt på :/ Men Ben&Jerrys skal købes!
Mor11 skriver: Helt klart en bøtte ben&jerrys halfbaked til hver! Hehe den er muuuuums!
Yes, vi skal have Ben&Jerrys
Rikke2404 skriver: Årh det lyder da bare super hyggeligt! Jeg ELSKER kæreste-hygge! Min kæresten og jeg får virkelig også hygget igennem inden vi snart skal være forældre. Så bliver der nok ikke den samme tid til det Men når vi hygger, køber vi bland selv slik, og altid for meget af slagsen. Vi er hvis som du siger din kæreste er til at blande Udover det, køber vi en coca cola, og vores ynglings Ben&Jerry's is. Cookie Dough! Vi deler et bæger, for det er altså ret dyrt! Og så elsker jeg frugt. Det er næsten bedre end slik syntes jeg. Så det køber jeg også. Melon, ananas, jordbær.. what ever
Nej der skal sgu hygges igennem nu! Hehe, min kæreste skal altså ikke have bland selv Det er 200 kr ud af vinduet.. Han bliver helt som et lille barn, og skal have ALLE tingene og mange af dem! Men ender altid med at sidde og spise et eller andet, andet. Jeg tror det bliver Ben&Jerrys, små cup-cakes, ostepops og chokolade! Og så kan vi jo trille i seng bagefter
Is is is og atter is og jordbær med smeldet chokolade ved godt det en frugt MEEEEN det smager som slik også det da lidt romantisk
God aften til jer
Loa skriver: P-tærter og skumbananer Og matadormix!
P-tærter og skumbananer Og matadormix!
Åhh p-tærter og skumbananer, dem kan jeg bare fråde til jeg bliver dårlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128