Kærestehygge - slik osv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2013

CaWi

asff skriver:

Ja det var også en god ide! Men så bliver jeg nødt til at bage en kage til  Sådan en svampet chokofætter.

Netto har sådan en chokolade fondant kage på frost. Lige et minut i mikroen og en klat vanilie is til. MUMS siger jeg bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

Carina:-)

Ben&Jerry is og en ordentlig røvfuld chokolade fra Frellsen chokolade 

Anmeld

11. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Helt klart en bøtte ben&jerrys halfbaked til hver! Hehe  den er muuuuums! 

Anmeld

11. september 2013

Rikke2404

Årh det lyder da bare super hyggeligt!  Jeg ELSKER kæreste-hygge! Min kæresten og jeg får virkelig også hygget igennem inden vi snart skal være forældre. Så bliver der nok ikke den samme tid til det 

Men når vi hygger, køber vi bland selv slik, og altid for meget af slagsen. Vi er hvis som du siger din kæreste er til at blande  Udover det, køber vi en coca cola, og vores ynglings Ben&Jerry's is. Cookie Dough! Vi deler et bæger, for det er altså ret dyrt!  Og så elsker jeg frugt. Det er næsten bedre end slik syntes jeg. Så det køber jeg også. Melon, ananas, jordbær.. what ever 

Anmeld

11. september 2013

asff

CAWI skriver:

Netto har sådan en chokolade fondant kage på frost. Lige et minut i mikroen og en klat vanilie is til. MUMS siger jeg bare

Vi skal i netto! 

Anmeld

11. september 2013

asff

Carina:-) skriver:

Ben&Jerry is og en ordentlig røvfuld chokolade fra Frellsen chokolade 

Årh, der ligger bare ikke nogen Frellsen tæt på :/ Men Ben&Jerrys skal købes!

Anmeld

11. september 2013

asff

Mor11 skriver:

Helt klart en bøtte ben&jerrys halfbaked til hver! Hehe  den er muuuuums! 

Yes, vi skal have Ben&Jerrys

Anmeld

11. september 2013

asff

Rikke2404 skriver:

Årh det lyder da bare super hyggeligt!  Jeg ELSKER kæreste-hygge! Min kæresten og jeg får virkelig også hygget igennem inden vi snart skal være forældre. Så bliver der nok ikke den samme tid til det 

Men når vi hygger, køber vi bland selv slik, og altid for meget af slagsen. Vi er hvis som du siger din kæreste er til at blande  Udover det, køber vi en coca cola, og vores ynglings Ben&Jerry's is. Cookie Dough! Vi deler et bæger, for det er altså ret dyrt!  Og så elsker jeg frugt. Det er næsten bedre end slik syntes jeg. Så det køber jeg også. Melon, ananas, jordbær.. what ever 

Nej der skal sgu hygges igennem nu! Hehe, min kæreste skal altså ikke have bland selv Det er 200 kr ud af vinduet.. Han bliver helt som et lille barn, og skal have ALLE tingene og mange af dem! Men ender altid med at sidde og spise et eller andet, andet. Jeg tror det bliver Ben&Jerrys, små cup-cakes, ostepops og chokolade! Og så kan vi jo trille i seng bagefter

Anmeld

11. september 2013

Momo

Is is is og atter is  og jordbær med smeldet chokolade  ved godt det en frugt MEEEEN det smager som slik også det da lidt romantisk  

God aften til jer 

Anmeld

11. september 2013

Laulund87

Loa skriver:

P-tærter og skumbananer
Og matadormix!

Åhh p-tærter og skumbananer, dem kan jeg bare fråde til jeg bliver dårlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.