Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Okay min kæreste og jeg skal have en kærestehyggedag i aften, med det bedste fra blockbuster og dertilhørende snask Men nu er jeg lidt tom for ideer.. Hvad skal jeg købe? Vi har chips.. Men det er ikke lige mig. Så kom gerne med fede og kcal-rige ideer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
asff skriver: Okay min kæreste og jeg skal have en kærestehyggedag i aften, med det bedste fra blockbuster og dertilhørende snask Men nu er jeg lidt tom for ideer.. Hvad skal jeg købe? Vi har chips.. Men det er ikke lige mig. Så kom gerne med fede og kcal-rige ideer
Loa skriver: P-tærter og skumbananer Og matadormix!
P-tærter og skumbananer Og matadormix!
Uh ja skumbananer og P-tærter! Hermed skrevet på listen! Andre ideer?
i har ikke et sted hvor man kan købe blandselv slik
ellers clik mix den elsker jeg
ej nu vil jeg ikke sige mere får jo lyst til slik
asff skriver: Uh ja skumbananer og P-tærter! Hermed skrevet på listen! Andre ideer?
B&J skriver: i har ikke et sted hvor man kan købe blandselv slik ellers clik mix den elsker jeg ej nu vil jeg ikke sige mere får jo lyst til slik
Jo, men kæresten er så træls mht bland selv Han peger på det hele og spiser ALDRIG noget af det. Så den er udelukket. Click mix, oh yes!
o1Mutte skriver: Jeg elsker is Så det havde jeg købt
Jeg elsker is Så det havde jeg købt
Ja det var også en god ide! Men så bliver jeg nødt til at bage en kage til Sådan en svampet chokofætter.
asff skriver: Jo, men kæresten er så træls mht bland selv Han peger på det hele og spiser ALDRIG noget af det. Så den er udelukket. Click mix, oh yes!
ja så er den udelukket
men håber i får en super hyggelig aften
B&J skriver: ja så er den udelukket men håber i får en super hyggelig aften
Tusinde tak Det håber jeg også (og krydser fingre for, jeg for en gangs skyld kan holde mig vågen efter 21)
asff skriver: Tusinde tak Det håber jeg også (og krydser fingre for, jeg for en gangs skyld kan holde mig vågen efter 21)
håber jeg også du må side ret op med totalt åbne øjne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128