Julekalender med LEGO friends

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
B&J skriver:

jaa det er tidligt men jeg er nok bare klar til julen for har hørt om julen nissen- julemanden gaver juletrå siden den 1januar

hvor kunne man købe den??

Det var i buddy legetøjsbutiken i herningcentret!! Tror bare jeg siger til min mor at hun bare ka købe den, hvis hun har lyst til at gi en anden end den dyre chokolade kalender hun plejer, for hun syntes godt nok den var smart ( min mor ) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

B&J

StineW79 skriver:

Det var i buddy legetøjsbutiken i herningcentret!! Tror bare jeg siger til min mor at hun bare ka købe den, hvis hun har lyst til at gi en anden end den dyre chokolade kalender hun plejer, for hun syntes godt nok den var smart ( min mor ) 

det syntes jeg også den er fordi daniel gider ikke chokolade eller haribo små poser så en med lego må da være et hit i den første pakke kalender

Anmeld

11. september 2013

StineW79

B&J skriver:

det syntes jeg også den er fordi daniel gider ikke chokolade eller haribo små poser så en med lego må da være et hit i den første pakke kalender

Min mor plejer nemlig også at købe en af de dyre chokolade kalender, og thea ka slet ik spise alt det chokolade, så det er lidt spildt på hende!! 

Hun ska nok bare ha en af de billige chokolade kalender i år, tror jeg!! 

Anmeld

11. september 2013

B&J

StineW79 skriver:

Min mor plejer nemlig også at købe en af de dyre chokolade kalender, og thea ka slet ik spise alt det chokolade, så det er lidt spildt på hende!! 

Hun ska nok bare ha en af de billige chokolade kalender i år, tror jeg!! 

det lyder som en god ide for lidt chokolade vil de jo gerne have sidste år spise daniel 5 stk ud af de 24 men ja så spise farmand resten

Anmeld

11. september 2013

StineW79

B&J skriver:

det lyder som en god ide for lidt chokolade vil de jo gerne have sidste år spise daniel 5 stk ud af de 24 men ja så spise farmand resten

Sidste år havde thea 4 billige chokolade kalender, også den dyre fra mormor ( den ene var alberte's, som thea hjalp med at spise ) hun havde fået fra både farmor, moster og min veninde. I år gir vi hende sikkert ik en, for det ender også med at farmand spiser det meste!! 

Anmeld

11. september 2013

B&J

StineW79 skriver:

Sidste år havde thea 4 billige chokolade kalender, også den dyre fra mormor ( den ene var alberte's, som thea hjalp med at spise ) hun havde fået fra både farmor, moster og min veninde. I år gir vi hende sikkert ik en, for det ender også med at farmand spiser det meste!! 

jaaaa men det er en sød tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.