Julekalender med LEGO friends

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
15 svar
2 synes godt om
11. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har lige set at man allerede nu ka købe LEGO julekalender. Vildt tidligt, ja det syntes jeg i hvert afld det er, men min mor spurte så om det evt var sådanne en  thea sku ha i år. 

Så hvad er jeres erfaringer med LEGO julekalender?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

Munder

StineW79 skriver:

Har lige set at man allerede nu ka købe LEGO julekalender. Vildt tidligt, ja det syntes jeg i hvert afld det er, men min mor spurte så om det evt var sådanne en  thea sku ha i år. 

Min datter havde den fra LEGO friends sidste år - det er en rigtig god julekalender med en lille dims hver dag

Anmeld

11. september 2013

StineW79

Munder skriver:

Min datter havde den fra LEGO friends sidste år - det er en rigtig god julekalender med en lille dims hver dag

Ok så ka det da være at den ska overvejes! Min mor plejer nemlig at gi sådan med marsbar, twix, og andet lækkert i, men thea får bare ik spist alt det chokolade, så måske LEGO kalender er vejen frem!! Tak for svar! Vh stine

Anmeld

11. september 2013

B&J

det kan være vi skal have sådan en

uhh elsker julen

Anmeld

11. september 2013

Mumto3

Uhhhh, sådan ønsker min datter sig også, men jeg har allerede købt en Playmobil julekalender med prinsessetema til hende

Anmeld

11. september 2013

stjernehimmel

StineW79 skriver:

synes de faktisk er ret gode i forhold til mange andre dyre kalender man kan få.. dog er dem til drenge til hurtig udsolgt

Anmeld

11. september 2013

StineW79

B&J skriver:

det kan være vi skal have sådan en

uhh elsker julen

Ja de havde både til drenge og til piger, og de kostede 180 kr. 

Men syntes godt nok det var tidligt med julekalder, selvom jeg også elsker jul! X

Anmeld

11. september 2013

StineW79

stjernehimmel skriver:

synes de faktisk er ret gode i forhold til mange andre dyre kalender man kan få.. dog er dem til drenge til hurtig udsolgt

Så er det måske derfor de kommer i handel så tidligt, for tænkte godt nok lige det var tidligt at sku ta stilling til allerede vh stine

Anmeld

11. september 2013

StineW79

Mumto3 skriver:

Uhhhh, sådan ønsker min datter sig også, men jeg har allerede købt en Playmobil julekalender med prinsessetema til hende

Kender i ik evt nogen der ku "overtage" den, eller du ku måske bytte den? Syntes nu også playmobil lyder som en fed kalender!! Vh stine

Anmeld

11. september 2013

B&J

Ja de havde både til drenge og til piger, og de kostede 180 kr. 

Men syntes godt nok det var tidligt med julekalder, selvom jeg også elsker jul! X

jaa det er tidligt men jeg er nok bare klar til julen for har hørt om julen nissen- julemanden gaver juletrå siden den 1januar

hvor kunne man købe den??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.