Bærbar com ell Tablet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2013

Kloster

anna111 skriver:

Jeg sidder og skriver på en samsung tablet og jeg har godt nok fortrudt købet mange gange da den er dårlig og skrive på og besværlig så vis du ikke er intra i en ipad vil jeg klart anbefalde en bærebar computer det er helt sikket det jeg selv køber næste gang

Når du skriver, at hvis jeg ikke er interesset i en ipad, vil du anbefale en bærbar. Men er en Samsung tablet og en ipad ikke det samme at skrive på fx?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Kloster skriver:

Når du skriver, at hvis jeg ikke er interesset i en ipad, vil du anbefale en bærbar. Men er en Samsung tablet og en ipad ikke det samme at skrive på fx?

Nej der er remlig stor forskel på en tablet og en ipad da ipaden osse er lavet til skolebrug men da jeg aldrig selv har haft en vil jeg helst ikke udtale mig alt for meget om det men min bror har en og han har aldrig haft problemer med sin ipad

Anmeld

11. september 2013

Kloster

anna111 skriver:

euve

Nej der er remlig stor forskel på en tablet og en ipad da ipaden osse er lavet til skolebrug men da jeg aldrig selv har haft en vil jeg helst ikke udtale mig alt for meget om det men min bror har en og han har aldrig haft problemer med sin ipad

Men de er vel ens at skrive på, tænker jeg.

Anmeld

11. september 2013

FrkZier

Kloster skriver:

Hej.

Min bærbar er ved at være godt slidt og skal vist snart have en ny, men er kommet lidt i tvivl...

Skal jeg have en bærbar com ell skal jeg have en god tablet? Er ikke interesseret i en ipad!

Jeg bruger min bærbar til nettet, skrive på og billeder og alm små-filer, som ønskesedler, mail osv. Hvad ville I vælge?

jeg bruger altid min bærbare - bruger kun Ipad'en når jeg skal spille spil eller hurtig tjekke facebook eller lign. men ellers er det altid computeren der kommer frem <- så jeg ville sige bærbar

Anmeld

11. september 2013

Camilla <3

min acer tablet er rigtig fin, for den er ikke særligt bred (7"), så der kan man vende den og sagtens skrive på den nemt og hurtigt, lidt som en stor smartphone :-) og så var den billig og er rigtig god :-) mener den kostede 899,- :-) så der havde jeg nok valgt tablet, det er lidt lækkert bare flyde på sofaen med tableten ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.