Bærbar com ell Tablet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
14 svar
2 synes godt om
11. september 2013

Kloster

Hej.

Min bærbar er ved at være godt slidt og skal vist snart have en ny, men er kommet lidt i tvivl...

Skal jeg have en bærbar com ell skal jeg have en god tablet? Er ikke interesseret i en ipad!

Jeg bruger min bærbar til nettet, skrive på og billeder og alm små-filer, som ønskesedler, mail osv. Hvad ville I vælge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

Tulipan

Kloster skriver:

Hej.

Min bærbar er ved at være godt slidt og skal vist snart have en ny, men er kommet lidt i tvivl...

Skal jeg have en bærbar com ell skal jeg have en god tablet? Er ikke interesseret i en ipad!

Jeg bruger min bærbar til nettet, skrive på og billeder og alm små-filer, som ønskesedler, mail osv. Hvad ville I vælge?

Jeg ville tage en bærbar hvis du skriver meget. Alternativt en tablet med tilhørende tastetur, men det er jo nærmest det samme så.
Computeren er ofte bedre i en bærbar end i en tablet så vidt jeg ved

Anmeld

11. september 2013

asff

Kloster skriver:

Hej.

Så synes jeg klart du skal købe en ny bærbar! En tablet er møg belastende at skrive på.

Anmeld

11. september 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg sidder og skriver på en samsung tablet og jeg har godt nok fortrudt købet mange gange da den er dårlig og skrive på og besværlig så vis du ikke er intra i en ipad vil jeg klart anbefalde en bærebar computer det er helt sikket det jeg selv køber næste gang

Anmeld

11. september 2013

Koen.

Jeg har både en bærbar com. og en samsung tablet. Jeg elsker min tablet, men eks. til skole arbejde ovs er bærbaren bedst da tableten er lidt træls og skrive lange tekster på

Anmeld

11. september 2013

MorDk

Jeg har begge dele. Jeg er super glad for min tablet fra samsung, men bruger den ikke nær så meget som min bærbar! Sååå spørger du mig... vil jeg helt klart anbefale dig at købe en bærbar!

Anmeld

11. september 2013

C-Dog

Jeg bruger aldrig tablet (lige udover når jeg bliver besat af et af ungernes spil 0) den er så dum at skrive fra, og billeder er indviklet at have med at gøre så min bærbar kunne jeg ikke klare mig uden. :-)

Anmeld

11. september 2013

An&Jo

Nu er jeg jo inkarneret Apple fan og har alt derfra.. MEN jeg har både iPad og computer, og ville altså ikke undvære min computer, så hellere undvære ipaden.. Der er bare stadig ting der er skønnest at lave fra com end fra en tablet..

Anmeld

11. september 2013

Fuglemor

Jeg har en iPad og en bærbar. synes det er rart at have en bærbar til netbank og hvis man skal skrive en masse. 

Nu er jeg ikke så teknisk men skal man printe noget er det vel alligevel nødvendigt med en computer 

Anmeld

11. september 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Helt klart bærbar. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.