Han larmer hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2013

Bryndis

MorDk skriver:

Min kæretse LARMER i den grad når han drikker! Ej men jeg kan slet ikke ha det. GLURK GLURK GLURK..... bøvs!

Hehe den er altså bare slem. Min kæreste lyder som en ko der drikker. Det lyder forfærdeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

1990h

MorDk skriver:

Kender I det? Kæresten larmer hele tiden. Smasker, snorker, tramper, bøvser prutter, knaser osv. Jeg er seriøst ved at blive sindssyg!

Han siger jeg er super sart! Måske er det bare mig... men jeg kan blive SÅ  ham! Jeg ved altså godt jeg ikke er et hak bedre selv når det kommer til stykket meeeeen!

kender det godt..jeg sover med ørepropper

Anmeld

10. september 2013

ESV

MorDk skriver:

Kender I det? Kæresten larmer hele tiden. Smasker, snorker, tramper, bøvser prutter, knaser osv. Jeg er seriøst ved at blive sindssyg!

Han siger jeg er super sart! Måske er det bare mig... men jeg kan blive SÅ  ham! Jeg ved altså godt jeg ikke er et hak bedre selv når det kommer til stykket meeeeen!

Åhhhh jeg kunne have skrevet det opslag ord for ord.
Jeg får også bare afvise jeg er sart og sensitiv men come on han larmer konstant, tramper i gulvet osv

Anmeld

10. september 2013

o1Mutte

Så skulle i høre min mand når han gaber OMG..

Eller når han nyser.. ATHJUUUUUU!! Hele hytten ryster og dyrene og jeg springer en meter op i luften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.