Han larmer hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.087 visninger
13 svar
17 synes godt om
10. september 2013

MorDk

Kender I det? Kæresten larmer hele tiden. Smasker, snorker, tramper, bøvser prutter, knaser osv. Jeg er seriøst ved at blive sindssyg!

Han siger jeg er super sart! Måske er det bare mig... men jeg kan blive SÅ  ham! Jeg ved altså godt jeg ikke er et hak bedre selv når det kommer til stykket meeeeen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

liten-mamma

MorDk skriver:

Kender I det? Kæresten larmer hele tiden. Smasker, snorker, tramper, bøvser prutter, knaser osv. Jeg er seriøst ved at blive sindssyg!

Han siger jeg er super sart! Måske er det bare mig... men jeg kan blive SÅ  ham! Jeg ved altså godt jeg ikke er et hak bedre selv når det kommer til stykket meeeeen!

Uh hvor jeg kender det alt for godt!!

Det kommer i perioder... Nogle dage ligger jeg bare mærke til alle hans såkaldte fejl. Synes han smasker, kigger irriterende osv osv. 

Stakkels min kæreste. Det er jo faktisk bare mig der har voldsomme humørsvinger, men det er nu irriterende alligevel!

Anmeld

10. september 2013

Bryndis

MorDk skriver:

Ja tak det kender jeg godt. Jeg dasker til min kæreste flere gange om natten fordi han snorker for højt. Når han spiser, syns jeg han smasker alt for højt og når han vil ligge og putte så ånder han mig for hårdt i nakken. Det kan virkelig irritere mig i løbet af sådan en dag hvor jeg bare er irriteret i forvejen. Han mener det kun godt men iihh altså det kan pisse mig af

Anmeld

10. september 2013

bøllen

MorDk skriver:

Du er ikke alene ... Bander herhjemme over mit hussvin

Anmeld

10. september 2013

MorDk

Åh hvor er jeg glad for jeg ikke er "alene" haha

Anmeld

10. september 2013

Wimmie

MorDk skriver:

Åh hvor jeg kender det...jeg er virkelig lydfølsom og der er ikke noget der kan gøre mig sur som folk der smasker 

Det skulle lige være folk der skærer tænder, folk der knaser bolsjer højlydt og folk der blæser/sprænger tyggegummibobler højlydt. Det er som regel de små ting...

Min eks var den "larmende" type....min kæreste er ikke så slem; dog snorker han men jeg sover med ørepropper 

Anmeld

10. september 2013

MorDk

Wimmie skriver:

Åh hvor jeg kender det...jeg er virkelig lydfølsom og der er ikke noget der kan gøre mig sur som folk der smasker 

Det skulle lige være folk der skærer tænder, folk der knaser bolsjer højlydt og folk der blæser/sprænger tyggegummibobler højlydt. Det er som regel de små ting...

Min eks var den "larmende" type....min kæreste er ikke så slem; dog snorker han men jeg sover med ørepropper 

Min kæretse LARMER i den grad når han drikker! Ej men jeg kan slet ikke ha det. GLURK GLURK GLURK..... bøvs!

Anmeld

10. september 2013

Carina:-)

Åh det kender jeg godt.

F.eks når han bæller en sodavand og så bøvser ud af mundvigen!

Og kan seriøst eksplodere når jeg brokker mig og han så kigger på mig med runde øjne og spørger om det er tante rød der er på besøg siden jeg er SÅ hysterisk

Arrrghhh!! Så får jeg seriøst lyst til at rive ham i 4 stykker og trampe på dem alle -HÅRDT!

(At han så har ret ,er fanme endnu mere træls... 

Anmeld

10. september 2013

Wimmie

MorDk skriver:

Min kæretse LARMER i den grad når han drikker! Ej men jeg kan slet ikke ha det. GLURK GLURK GLURK..... bøvs!

*Gyyyyyys!*

Anmeld

10. september 2013

Laulund87

Carina:-) skriver:

Åh det kender jeg godt.

F.eks når han bæller en sodavand og så bøvser ud af mundvigen!

Og kan seriøst eksplodere når jeg brokker mig og han så kigger på mig med runde øjne og spørger om det er tante rød der er på besøg siden jeg er SÅ hysterisk

Arrrghhh!! Så får jeg seriøst lyst til at rive ham i 4 stykker og trampe på dem alle -HÅRDT!

(At han så har ret ,er fanme endnu mere træls... 

Årh jeg var tændt af med sådan en kommentar Haha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.