Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
modesty skriver: Det ser betændt ud. Enten vagtlæge i dag eller almindelig læge i morgen tidlig. Renser I det med klorhexidin eller brintoverilte?
Det ser betændt ud. Enten vagtlæge i dag eller almindelig læge i morgen tidlig.
Renser I det med klorhexidin eller brintoverilte?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Godt at i er taget til vagtlæge og rigtig god bedring med det!! X
StineW79 skriver: Godt at i er taget til vagtlæge og rigtig god bedring med det!! X
Tauf skriver: Vi skal på penicillin kur
Vi skal på penicillin kur
øv øv øv men godt i får noget for fingeren for den er godt nok ikke køn og godt i tog afsted
asff skriver: Jeg synes altså det ser meget rødt ud.. Jeg ville tage til egen læge, om ikke andet, så for at høre at det er ok!
Jeg synes altså det ser meget rødt ud.. Jeg ville tage til egen læge, om ikke andet, så for at høre at det er ok!
God bedring til Elias
Tauf skriver: Han skal på penicillin kur!
Han skal på penicillin kur!
Åh, det er sgu synd. I er uheldige Men godt i kom afsted!
Tauf skriver: Vi synes ikke helingen af Elias finger går så godt..Hvad synes i?? Ville i tage til vagtlæge?? Eller vente til egen læge??Det første billede er fra i fredags og det andet fra i dag.
Vi synes ikke helingen af Elias finger går så godt..Hvad synes i?? Ville i tage til vagtlæge?? Eller vente til egen læge??Det første billede er fra i fredags og det andet fra i dag.
hvad er der sket´med fingeren? god bedring med ham...
asff skriver: Åh, det er sgu synd. I er uheldige Men godt i kom afsted!
san skriver: hvad er der sket´med fingeren? god bedring med ham...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128