Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Vi synes ikke helingen af Elias finger går så godt..Hvad synes i?? Ville i tage til vagtlæge?? Eller vente til egen læge??Det første billede er fra i fredags og det andet fra i dag.
Vi synes ikke helingen af Elias finger går så godt..Hvad synes i?? Ville i tage til vagtlæge?? Eller vente til egen læge??Det første billede er fra i fredags og det andet fra i dag.
Jeg synes altså det ser meget rødt ud.. Jeg ville tage til egen læge, om ikke andet, så for at høre at det er ok!
Øh, helt klart vagtlæge - af hvad jeg kan se på billedet ser den godt nok betændt ud -
Det ser betændt ud. Enten vagtlæge i dag eller almindelig læge i morgen tidlig.
Renser I det med klorhexidin eller brintoverilte?
Jeg synes også den ser betændt ud.
Ring til vagtlægen og sig ærligt at du simpelthen ikke ved om det er noget der kan vente.
asff skriver: Jeg synes altså det ser meget rødt ud.. Jeg ville tage til egen læge, om ikke andet, så for at høre at det er ok!
Hvem? skriver: Øh, helt klart vagtlæge - af hvad jeg kan se på billedet ser den godt nok betændt ud -
Tauf skriver: Ja det gør den nemlig. . Vi har lige ringet til vagtlægen og køre der ind nu. TAK for svar:-D
Ja det gør den nemlig. . Vi har lige ringet til vagtlægen og køre der ind nu. TAK for svar:-D
Held og lykke med lillemanden
Fantastisk - gi endelig en update
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128