Mere!! Please stem :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2013

asff

Muhmi skriver:

Hvad synes du?

Mange kigger men siger ingenting.. Så prøver lige at lave en afstemning, et klik kan I vel lige klare hehe

Og ja jeg ved godt I måske er trætte af at jeg laver sådan en "blæretråd", men i virkeligheden synes jeg ikke selv jeg kan vurdere om de er gode, eller hvad.. Synes selv de er super søde, men det er jo altid rart at høre andres mening, god som dårlig

Nummer 1 har jeg lige lavet i dag og nummer 2 er fra i går, første gang jeg malede Peter Plys

Tror jeg begynde at give mig i kast med at øve på at tegne Tigerdyret

Jeg synes de er rigtig fine Men på billede 1.. har han ikke for slanke ben? Eller måske er det mig, som synes han plejer at være federe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Muhmi

asff skriver:

Jeg synes de er rigtig fine Men på billede 1.. har han ikke for slanke ben? Eller måske er det mig, som synes han plejer at være federe

Haha, jo du har helt ret, det opdagede jeg først da jeg havde tegnet op desværre Så han bliver federe næste gang hehe

Anmeld

10. september 2013

asff

Muhmi skriver:

Haha, jo du har helt ret, det opdagede jeg først da jeg havde tegnet op desværre Så han bliver federe næste gang hehe

Hehe okay Men ellers ser det virkelig godt ud!

Anmeld

10. september 2013

Maja88

Muhmi skriver:

Hvad synes du?

Mange kigger men siger ingenting.. Så prøver lige at lave en afstemning, et klik kan I vel lige klare hehe

Og ja jeg ved godt I måske er trætte af at jeg laver sådan en "blæretråd", men i virkeligheden synes jeg ikke selv jeg kan vurdere om de er gode, eller hvad.. Synes selv de er super søde, men det er jo altid rart at høre andres mening, god som dårlig

Nummer 1 har jeg lige lavet i dag og nummer 2 er fra i går, første gang jeg malede Peter Plys

Er helt super vild med nr 2

Anmeld

10. september 2013

helle85

Muhmi skriver:

Hvad synes du?

jeg syntes de er søde, jeg kunne godt finde på at hænge dem op på værelset (dog med et andet motiv da mine børn ikke interessere sig for peterplys)

Anmeld

10. september 2013

Muhmi

Benjamins'mor skriver:

Synes de er søde begge to, MEN han ser lidt underlig ud i hovedet på billede 1. Men øvelse gør mester, og de er da specielle og unikke.

Orv havde slet ikke set du havde skrevet hehe

Haha, ja, han er ikke helt lang nok i hovedet

Anmeld

10. september 2013

Muhmi

helle85 skriver:

jeg syntes de er søde, jeg kunne godt finde på at hænge dem op på værelset (dog med et andet motiv da mine børn ikke interessere sig for peterplys)

Årh tak, det var da sødt sagt

Hehe, ja vi kan jo ikke være vilde med det samme alle sammen Så ville det blive så kedeligt

Anmeld

10. september 2013

Muhmi

Maja88 skriver:

Er helt super vild med nr 2

Det er jeg da glad for at høre, jeg synes også selv den er super sød.....

Anmeld

10. september 2013

Muhmi

asff skriver:

Hehe okay Men ellers ser det virkelig godt ud!

Taak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.