Mere!! Please stem :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er de søde?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.924 visninger
18 svar
7 synes godt om
10. september 2013

Muhmi

Hvad synes du?

Mange kigger men siger ingenting.. Så prøver lige at lave en afstemning, et klik kan I vel lige klare hehe

Og ja jeg ved godt I måske er trætte af at jeg laver sådan en "blæretråd", men i virkeligheden synes jeg ikke selv jeg kan vurdere om de er gode, eller hvad.. Synes selv de er super søde, men det er jo altid rart at høre andres mening, god som dårlig

Nummer 1 har jeg lige lavet i dag og nummer 2 er fra i går, første gang jeg malede Peter Plys

Tror jeg begynde at give mig i kast med at øve på at tegne Tigerdyret

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Frk. Petersen

Muhmi skriver:

Hvad synes du?

Mange kigger men siger ingenting.. Så prøver lige at lave en afstemning, et klik kan I vel lige klare hehe

Og ja jeg ved godt I måske er trætte af at jeg laver sådan en "blæretråd", men i virkeligheden synes jeg ikke selv jeg kan vurdere om de er gode, eller hvad.. Synes selv de er super søde, men det er jo altid rart at høre andres mening, god som dårlig

Nummer 1 har jeg lige lavet i dag og nummer 2 er fra i går, første gang jeg malede Peter Plys

Hvor er de søde, og tak for lidt inspiration til noget dejlig hjemmelavet pynt!

Anmeld

10. september 2013

Muhmi

Frk. Petersen skriver:

Hvor er de søde, og tak for lidt inspiration til noget dejlig hjemmelavet pynt!

Jamen velbekomme og selv tak

Hvad laver du da? Noget jeg må se?

Anmeld

10. september 2013

Frk. Petersen

Muhmi skriver:

Jamen velbekomme og selv tak

Hvad laver du da? Noget jeg må se?

Jeg har ikke lavet noget til vores egen bebse endnu.. men har broderet billeder til min niece, blandt andet et navneskilt men også dette billede af hafferlaffen (som ikke er helt færdigt endnu) Det skal rammes ind og trækkes så det bliver fladt og pænt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. september 2013

Muhmi

Frk. Petersen skriver:

Jeg har ikke lavet noget til vores egen bebse endnu.. men har broderet billeder til min niece, blandt andet et navneskilt men også dette billede af hafferlaffen (som ikke er helt færdigt endnu) Det skal rammes ind og trækkes så det bliver fladt og pænt

Aiiiiiiiiiiii hvor er det sødt og FEDT at du broderer, det er der bare ikke særlig mange der gør mere Rigtig sødt... Hafferlaffen er også vildt nuttet

Anmeld

10. september 2013

Frk. Petersen

Muhmi skriver:

Aiiiiiiiiiiii hvor er det sødt og FEDT at du broderer, det er der bare ikke særlig mange der gør mere Rigtig sødt... Hafferlaffen er også vildt nuttet

taaak hehe nej det bliver som regel sammenlignet med noget gammelt hehe

Ja syntes jeg også.. hun får det sammen med hafferlaffen filmen og en stor bamse med hafferlaf

Anmeld

10. september 2013

Muhmi

Frk. Petersen skriver:

taaak hehe nej det bliver som regel sammenlignet med noget gammelt hehe

Ja syntes jeg også.. hun får det sammen med hafferlaffen filmen og en stor bamse med hafferlaf

Åååårh, DET er en god gave!  Det skal hun nok blive rigtig glad for 

Anmeld

10. september 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Jeg syntes de rigtig gode  

Dog syntes jeg det er ærgeligt man kan se optegningerne så tydeligt. Mest i det gule. 

Men derudover kunne jeg godt finde på at have det hængende på et børneværelse. 

Anmeld

10. september 2013

Muhmi

Prinsen & prinsessen <3 skriver:

Jeg syntes de rigtig gode  

Dog syntes jeg det er ærgeligt man kan se optegningerne så tydeligt. Mest i det gule. 

Men derudover kunne jeg godt finde på at have det hængende på et børneværelse. 

Det synes jeg også, det er én af de ting jeg skal øve meget på, men jeg tegner med blyant først og den kan ikke helt viskes ordentligt ud når jeg skal male det, men helt klart én af de ting der skal gøres noget ved Skal igang med den lysebrune istedet for at gøre det blødere

Men tak, det var virkelig sødt sagt  

Anmeld

10. september 2013

Benjamins'mor

Synes de er søde begge to, MEN han ser lidt underlig ud i hovedet på billede 1. Men øvelse gør mester, og de er da specielle og unikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.