Puha!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2013

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Jeg har selv prøvet det der..

Tvivlen, når en eks kontakter en..

Det er altså værd at tænke : Hvorfor var det lige, vi ikke sås mere dengang?

Der er altid en grund til, at man ikke længere er sammen - det brugte jeg meget, og nåede frem til, at ingen af os havde gavn af hinanden.. Udover sex.

Græsset syntes altid grønnere på den anden side, men det er formentlig mere intimiteten og det "fantastiske", du mangler.. Jeg synes, du skal gøre noget for at få det tilbage i dit nuværende forhold..

Held og lykke 

Problemet er at han ikke er en eks på den måde :/
Vi havde en flirt og han skulle udsendes i en meget lang periode - er kommet hjem nu efter 4,5 år og tager kontakt til mig!

Men du har nok ret!
Tusind tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

MorDk

Anonym skriver:

Jeg synes vi gør ret meget. Har kæresteaftener, tager ud, hygger og sådan.. Men ligeså snart vi er hjemme i hverdagen, forsvinder det hele

Men vil man ikke altid elske den mand, man har levet sammen med så længe? Og som er mit barns far?

Jeg synes bare tankerne fylder så meget!

På den ene side vil jeg gerne leve livet med ham. Men på den anden side, så ved jeg bare ikke om jeg er parat til at slå mig 100% ned.

Jeg har så den mening at hvis ikke man er parat til at "slå sig ned" så skulle man jo ikke have haft børn... kan du følge mig? Jaja jeg ved godt nogle vælger at få børn som singler osv. Men altså... det er ikke så hårdt ment som det måske lyder..

Men du elsker ham ufattelig højt? Men du overvejer at gå fra ham fordi en ex giver dig sommerfugle i maven? Alt nyt er spændende... men græsset behøver IKKE at være grønnere på den anden side! jeg vil mene at græsset er grønnest dér hvor man vander det

Anmeld

10. september 2013

modesty

Du er direkte dum at høre på!
Tror du jeg kan bruge dit latterlige svar til noget?

Jeg skylder mit barn at være lykkelig mor - jeg skylder ikke mit barn at gå til hverken parterapeut eller sexolog!

Jeg svarer helt reelt på dit spørgsmål og kommer med et konkret råd. 

Jeg synes at man skylder sine børn at kæmpe til sidste blodsdråbe inden man går fra hinanden - og det indebærer at få en udenforstående part til at hjælpe med kommunikationen og se løsninger man måske ikke selv har set. Det har hjulpet mig og min mand - og flere af mine venner. Du er så af en anden holdning. Men hvis du allerede har taget din beslutning, hvorfor i alverden opretter du så en tråd herinde? 

Anmeld

10. september 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg skylder mit barn at være lykkelig mor - jeg skylder ikke mit barn at gå til hverken parterapeut eller sexolog!

Hvem siger du bliver lykkelig med ham den anden? Måske er han bare ude efter en ting?

Ja, du skal være lykkeenig, men du har også en datter du skal tænke på. Ved han at du har en datter?? I er jo en pakkeløsning.
Du har fået et barn med en mand og du bare smide ham på jorden, fodi en ex-lover har kontaktet dig.??

Jeg ville tænke mig rigtig godt om og ikke bare springe ud i det, for det hele kan falde til jorden.

Anmeld

10. september 2013

Mother-love

Jeg ville klart bliver hvor jeg var. For oftes er det med at få kontakt til ekser igen, sætter lidt gang i følelserne. Og det er oftes bare en periode. Man har haft et forhold til denne person og uanset om man vil eller ej så betyder denne person noget for en.

Jeg har også en eks som spøger en gang imellem. Jeg har været sådan rigtig forelsket 3 gange. Og ham har var nr 2. Og jeg har aldrig oplevet en forelskelse på denne måde. Og jeg måtte efter 6 mdr med ham droppe ham pga han løj for mig og han tog mange stoffer. Og jeg anede ikke hvormeget havde ham. Selvom jeg var så smask forelsket i ham måtte jeg gå fra ham. Selvom det virkelig var hårdt.

Jeg har nu min kæreste på 4. År og vi har en datter sammen. Og jeg elsker ham utrolig højt og vil være sammen med ham resten af livet.
Men nogen gange dukker min eks op i mine tanker. Og jeg savner ham. Jeg aner intet om hvad han laver i dag. Da jeg ikke har set ham siden jeg slog op med ham. Og jeg ved at ser jeg ham idag, vil jeg få en masse følelser op i kroppen. Selvom det er 6 år siden jeg slog op med ham.

Men jeg ville aldrig gå tilbage til ham for han er ikke god for mig. Og man skal i første omgang også altid huske hvorfor man gik fra hinanden.
Self finder nogen sammen igen og får tingene til at kører. Men det er sjældent.

Anmeld

11. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Sikke da et grimt svar. Det er anmeldt.
Du har valgt at få et barn og jeg er fuldstændig enig, så skylder du dit barn at kæmpe. Hvis du elsker din mand og det "kun" er gnisten så er der jo også noget at arbejde på. Jeg vil også foreslå parterapi eller sexolog.
Ja dit barn fortjener en lykkelig mor, men det kan jo være du kan blive lykkelig når I har arbejdet på det sammen min din kæreste.
Men det virker som om du ikke er villig til at arbejde på det og egentlig har taget din beslutning. Vil blot minde dig om at din flirt også bliver til hverdag en dag.
Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.