Øv, en dum følelse jeg sidder med i kroppen!
Jeg har en dejlig mand, og en fantastisk datter.
Vi har bare haft en forfærdelig lang periode, hvor der bare ingen intimitet eller kærlighed er at finde - måske bare mere venner :/
Jeg elsker ham ufattelig højt.
Problemet er bare at en eks-lover, nu har har taget kontakt til mig.. Og lige pludselig kommer der bare en følelse i kroppen som føles rar og som sommerfugle igen!!!
Jeg er fortvivlet! Skal man blive hos det sikre og trygge? Eller leve livet lidt igen..
Øv!
Personligt ville jeg blive hvor jeg var, hvis du selv mener du elsker ham så højt... Jeg tror alle, eller i hvert fald de fleste parforhold har op og nedture, og der er perioder hvor gnisten lidt forsvinder og det bliver hverdag... Så må man jo selv gøre noget for at få gnisten igen... Man må lige tage sig sammen og selv gøre noget for det jo... Og det er altid rart at få bekræftelse fra andre, men pas nu på.... For det første en X... Det er dumt.. For det andet, så er det sjovt lige her og nu, men det bliver jo også hverdag hvis det bliver til noget, og så står du i samme situation om nogle år...
Elsker du din mand, så arbejd for det.. Man kan ikke forvente det hele bliver serveret på et sølvfad (selvom det ville være rart
), Ens forhold er hvad man hver især gør det til, og hvis man bare sidder og forventer at den anden giver dig sommerfugle i maven hver dag, men man ikke selv gør sig fortjent til det, altså giver lidt igen, ja så kommer man ikke langt.. Jo mere du giver, jo mere giver din mand forhåbentlig også
Og vupti så er gnisten tilbage 
Anmeld